Robot
Tomb Raider

På en halvtimme går Lara från sårbar till mördarmaskin. Det är ett berättarmässigt problem, men bara ett av få i den magiska och vackra omstarten av Lara Croft: sexikonen som blivit mänsklig.

#tomb-raider, #crystal-dynamics


Medlem
Tomb Raider

Jag är fortfarande skeptisk men jag måste erkänna att det ser klart bättre ut än vad jag tidigare har förfarat. Mycket bra artikel.

Medlem

Är också skeptiskt, men det ser faktiskt bra ut hoppas de lyckas få ihop detaljerna. Jag väntar med ett köp tills jag läst hur PC-porten blir , för en port kan man väll garantera nu för tiden

Men hur roligt gameplay blir det på säg 15 timmars spel tid om man ska fummla med pilbåge yxa och vara med om hela den psykiska resan halva spelet, som kommer hända när våran hjälte ska bli en massmördare.

Visst det gick väl fort i Far Cry 3 med men jag vill inte springa runt i timmtal och fumla med vapen o se kameran skaka i nervositet för länge.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Givet köp. Gillar Tomb Raider och jag gillar Lara, och de mänskliga förebilderna.

Rhona Mitra... (Gulp)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Även utan de gamla attributen så blir detta ett köp!

Medlem

Hetare nu än någonsin.

Klart köp!

Medlem

Önskar bara att de kunde ta sina quicktime events och stoppa upp nånstans. Låt mig få titta på cutscenes ifred.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker det igentligen hade kunnat vara ganska lätt att fixa den där " Rädd och sårbar men dödar utan tvekan" grejen.

Hade man inte bara kunnat göra så att till en början när man dödar en fiende, så är Lara's (animationer) rörelser mer tveksamma, att hon kanske "piper" till lite när hon väl ta livet av någon men så ju fler man dödar desto säkrare, mer fokuserade blir hennes (animationer) rörelser.

Nu är jag ju dock inte spelutvecklare så jag vet inte om detta är något svårt att göra


signatur

Everybody needs help.

Medlem

det finns 100 miljoner brudar med silikonlökar, är dom alltså Mindre mänskliga?


signatur

//monster

Medlem

Är taggad inför spelet, tror det kommer bli ett av de bästa TR spelen i serien faktiskt


signatur

Game long and prosper

Medlem

I like big butts (and giant titties), I cannot lie!

Ser rätt roligt ut trots avsaknad av megasilikonpattar. Dock så tror jag inte det är så lätt för en brutta att strypa en fullvuxen karl på det viset med pilbågen som hon gör, jaja, är ju trots allt bara ett spel


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem
Skrivet av Strasser:

I like big butts (and giant titties), I cannot lie!

Ser rätt roligt ut trots avsaknad av megasilikonpattar. Dock så tror jag inte det är så lätt för en brutta att strypa en fullvuxen karl på det viset med pilbågen som hon gör, jaja, är ju trots allt bara ett spel

Lol, fördomar. Såg plenty av brudar i lumpen som helt klart skulle kunna ta ner de flesta "vardags" tough guys.

1
Skriv svar