Är jag en bra jultomte i år?

Flakmonkey
Är jag en bra jultomte i år?

Har som vanligt fått på mig att köpa julklappar till brorsbarnen från mig, syster och lillebror. De vill ju ha spel, men filmer, etc och då faller det hela på mig. Kidsen i fråga är tre till antalet och går i låg/mellanstadiet och jag måste säga att det inte är helt lätt att hitta passande spel. Många bra spel kan de ännu inte ta till sig och de flesta spel som riktar sig till barn är imorgon rätt kassa. Samtidigt finns det också en budget kring det som omöjliggör spel för fullt nypris.

Jag tror mig iaf ha hittat tre spel som kommer passa dem samt Harry Potter-samlingen som de bara måste gilla. Sonic generations är kanske inte klockrent men bra plattormande. Ratchet är Ratchet och det är bara kvalitet rätt igenom. 3d dot game heroes är en liten chansning men de gillar Zelda och det är ju en sorts hyllning till det så förhoppningsvis kommer även det gå hem. Men man vet ju aldrig, aldrig kanske kommer de bli besvikna alla
tre

#blogg

Medlem
Är jag en bra jultomte i år?

Tycker det är bra spel

Tror nog du har gjort bra köp.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Du är en eftertänksam och framförallt omtänksam tomte.
Blir själv avis på 3d dot game heroes


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

All tre spelen är riktigt roliga. Fast nu talar jag från min ålder, jag vet inte om barn tycker likadant, men det borde de!

Medlem

Jodå!
Köpte precis den där harry potter boxen i måndags


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Ratchet and Clank är kul! De andra spelen vet jag inte men jag tyckte i alla fall om Sonic på sega saturn när jag var liten

1
Skriv svar