FZ:s stora Xbox-tävling avgjord!

Robot
FZ:s stora Xbox-tävling avgjord!

Tomten är på gång till den person som knäckte Luciacharaden och skrev ett julklappsrim.

#microsoft, #littlebigplanet


Medlem
FZ:s stora Xbox-tävling avgjord!

Bra rim


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Grattis o du store vinnare


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Ambassadör
Xbox

Bah, jag vinner aldrig något:(


signatur

Jump in.

Medlem

Grattis! Värdig vinnare! Dock så tycker jag att det är lite fusk att ni tog ett PS3 exklusivt spel... Hur skulle vi som inte har fått chansen att lira Little big planet att veta vad det va?

Medlem

Inget spel jag har spelat, så det var inte lätt

Inaktiv

little big planet *flyes away

Medlem

tänkte på en grej precis när jag skulle läsa denna tråd, när ska FZ göra en gammla goda tiden , prata om hur FZ var för när det var PC i focus och konsol i bakgrunden ^^

Medlem

Jag hade ingen aning men min flickvän plockade den på en gång. Grattis till Emil!

Medlem
Medlem

Har inte heller spelat LBP, men kom på ändå. Sen efteråt blev jag tveksam för det var bakgrundsreklam för just LBP här på FZ, haha! Kul att svaret fanns i reklamen precis bredvid videon Mitt rim höll dock inte ens i närheten av samma klass som Emils, så ett stort grattis till honom!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Gratulerar!

Suger på rim, så blev så stolt över den jag kom på:

Gjord av tyg och inte stor. På rackartyg bättre än man tror. Flyger runt en småstor planet. I sin bruna cardboardraket. Stojig är denne filur. Och Sackboy är hans nomenklatur.

...nomenklatur var dock lite av ett nödrim kanske. xD

Medlem

Trodde det var den, och mina aningar stärktes av att det råkade visas Little Big Planet reklam i bakgrunden =P

Redaktör
Skrivet av qweex2:

Har inte heller spelat LBP, men kom på ändå. Sen efteråt blev jag tveksam för det var bakgrundsreklam för just LBP här på FZ, haha! Kul att svaret fanns i reklamen precis bredvid videon Mitt rim höll dock inte ens i närheten av samma klass som Emils, så ett stort grattis till honom!

Den reklamen rullade inte när vi spelade in charaden, och vi på red vet faktiskt inte vilka annonser som är bokade heller. En (o)lycklig slump.


signatur
Medlem
Medlem

En synnerligen trevlig överaskning såhär på måndagseftermiddagen, jag tackar ödmjukast!


signatur

I'm just sayin...

Medlem
Skrivet av zlime:

En synnerligen trevlig överaskning såhär på måndagseftermiddagen, jag tackar ödmjukast!

Grattäs Ämäl!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Amen, att jag inte kunde lista ut att det var LBP.

Medlem

Wow, det är såna grymma rim som behövs alltså?
Imponerad som fan!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Grattis, mycket nöje!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis till vinnaren!
Det bästa jag kunde komma på:

Efter all julaktivitet, tomtemor ville utöva promiskuitet.
Tomtefar, hon sa, ditt hårda paket jag vill ha.
Men där gick hon i bet.
Allt hon fick var little big planét.

Medlem

Grattis Emil!

1
Skriv svar