Resident Evil 6 steamar loss på din pc i mars

Robot
Resident Evil 6 steamar loss på din pc i mars

Capcom har röjt släppdatumet och systemkrav för pc-utgåvan av storsatsningen Resident Evil 6, låtit meddela att Steamworks används samt att det även innehåller allt konsol-dlc utan extra kostnad.

#resident-evil-6, #capcom


Medlem
Resident Evil 6 steamar loss på din pc i mars

var inte det här spelet jättedåligt ? :/

Bara om du förväntar dig klassisk Resident Evil. Själv tyckte jag att spelet hade större likheter med Army of two.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Tja, varför inte på någon REA kan man väl köpa det för en liten peng.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ztreek:

var inte det här spelet jättedåligt ? :/

Jo var riktigt jävla dåligt och inte bara i jämförelse med andra resident evil spel utan som ett spel rent allmänt.

Riktigt tråkigt gameplay med en av de sämsta kamerorna från något spel

Medlem

Vi borde ha en tävling här på FZ, man gissar på hur pass dålig konsolport man tror det kommer bli.

Den som är närmast vinner en RE6 steam nyckel...eller "vinner" kanske man ska säga


signatur

Game long and prosper

Medlem

Rekommenderade specs DX9?

Oj då får jag handla ny dator då.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag tycker inte spelet är dåligt, men det är "ok". Många speltimmar är alltid uppskattat och tycker att dom har lyckats bra med det - och coop är inte fel det heller.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Paddington:

Rekommenderade specs DX9?

Oj då får jag handla ny dator då.

samma här, dx9 är otroligt krävande, bra skugg och lightning effekter som verkligen kräver en dator för minst 10 000.. det kommer nya konsoler för ofta, jobbigt att köpa nya datordelar hela tiden

Medlem

Nice och spela spliscreen genom hela spelet, tycker det var helt ok. Kan bli ett köp om det fins lan funktion

1
Skriv svar