Dota 2 nycklar

Medlem
Dota 2 nycklar

Jag skulle gissa på att nästan alla som vill har fått tag i en nyckel till Dota 2 vid det här laget. Men ni som inte lyckats än har nu chansen att kamma hem en. För att göra detta så smidigt som möjligt så vill jag att du som vill ha en nyckel skriver ditt steamid i kommentarsfältet, så levererar jag till de 5 första personerna.

God jul och gott nytt spelår.

#blogg


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Dota 2 nycklar

littlemacke, tror jag är mitt steamid! tack så mycket

Medlem

dinskugga85


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Jag har precis testat League of Legends så skulle gärna jämföra med DoTA 2. SteamID: parzec

Edit: kom ju på att jag glömde önska god jul och gott nytt spelår tillbaka !


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Tar gärna en om du har kvar. Fnatte2

Medlem

Tackar så mycket för nyckeln, här ska testas så fort det är nedladdat och jag får lite tid !


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Tar också gärna en om du har kvar.

Jabba

Medlem

Ni som inte fått er nyckel än ska veta att den är er reserverad - jag väntar bara på att ni accepterar min vänförfrågan på Steam.

@Jabba
Jag har lite svårt att hitta dig. PM:a mig din e-mail istället.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ni som inte fått er nyckel än ska veta att den är er reserverad - jag väntar bara på att ni accepterar min vänförfrågan på Steam.

@Jabba
Jag har lite svårt att hitta dig. PM:a mig din e-mail istället.

Råkade trycka ignore-all på alla friends invites för jag hade så mycket, försök lägga till mig igen!

Medlem
Skrivet av bävern:
Skrivet av Boomer:

Ni som inte fått er nyckel än ska veta att den är er reserverad - jag väntar bara på att ni accepterar min vänförfrågan på Steam.

@Jabba
Jag har lite svårt att hitta dig. PM:a mig din e-mail istället.

Råkade trycka ignore-all på alla friends invites för jag hade så mycket, försök lägga till mig igen!

Den säger att det inte funkar att lägga till dig nu. Argh... PM:a mig din email också!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar