Julkalendern, lucka 18 – A great disturbance in the Force

Robot
Julkalendern, lucka 18 – A great disturbance in the Force

Man ska alltid ta hänsyn till rådande omständigheter när man recenserar spel.


Medlem
Julkalendern, lucka 18 – A great disturbance in the Force

Snälla FZ... det är för många klick! Först KLICK på länken från startsidan till artikeln och sen KLICK på play-knappen och sen... KLICK på play-knappen EN GÅNG TILL.

Det är lika störande som att läsa inlägg skrivna STORA bokstäver med CAPS LOCK.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör
Skrivet av Pretorian24:

Snälla FZ... det är för många klick! Först KLICK på länken från startsidan till artikeln och sen KLICK på play-knappen och sen... KLICK på play-knappen EN GÅNG TILL.

Det är lika störande som att läsa inlägg skrivna STORA bokstäver med CAPS LOCK.

Det är lite dumt att filmen inte kan ses inbäddad i nyheten. Våra kodare jobbar med förbättringar av filmspelaren, jag tror och hoppas att detta problem fixas då. I övrigt: nyheten måste du faktiskt öppna själv, det kan inte vi göra åt dig. Och vi kommer inte börja autostarta filmerna: inget är så irriterande som att öppna ett gäng tabbar i webbläsaren och straffas med ljudkaos av tio autostartande filmer.


signatur
Medlem

Vilken störtskön gångstil ankan i Ducks Ahoy! hade!

Det spelet ser ju lätt ut att vara värt sin femma enbart baserat på det.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Jag tror att Darth är på tok för subjektiv för att få vara recensent på FZ

Medlem

Åh, han är tillbaka! Fick han jobbet tillslut alltså? Ser budgeten bättre ut nu än 2011? Eller är det faktiskt så som det ser ut - att han öppnat upp sina referensramar lite?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Pretorian24:

Snälla FZ... det är för många klick! Först KLICK på länken från startsidan till artikeln och sen KLICK på play-knappen och sen... KLICK på play-knappen EN GÅNG TILL.

Det är lika störande som att läsa inlägg skrivna STORA bokstäver med CAPS LOCK.

Det är lite dumt att filmen inte kan ses inbäddad i nyheten. Våra kodare jobbar med förbättringar av filmspelaren, jag tror och hoppas att detta problem fixas då. I övrigt: nyheten måste du faktiskt öppna själv, det kan inte vi göra åt dig. Och vi kommer inte börja autostarta filmerna: inget är så irriterande som att öppna ett gäng tabbar i webbläsaren och straffas med ljudkaos av tio autostartande filmer.

Nej, jag förstår. Självklart måste jag som besökare klicka lite... Jag tog i lite väl men det är nog just det där att filmen ligger ytterligare en sida bort.

Och en annan sak: skulle jag inte gilla FZ och vara en frekvent besökare så skulle jag aldrig kommenterat eller klagat.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Nu vet vi hur FZ betygsätter Battlefield-serien.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kebbe:

Nu vet vi hur FZ betygsätter Battlefield-serien.


signatur
AW8
Medlem
Skrivet av Tompa:

Och vi kommer inte börja autostarta filmerna: inget är så irriterande som att öppna ett gäng tabbar i webbläsaren och straffas med ljudkaos av tio autostartande filmer.

KfSS - Kvoterat för Sanningens Skull.

(Kvotera är det nya citera och har fått byta betydelse i denna svengelskans tid.)


signatur

PC gamer 'til I die.

Redaktör
Skrivet av kebbe:

Nu vet vi hur FZ betygsätter Battlefield-serien.

Se upp så inte Darth betygsätter DIG!


signatur
Medlem

Gick det inte att ge en 6:a i betyg?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Och vi kommer inte börja autostarta filmerna: inget är så irriterande som att öppna ett gäng tabbar i webbläsaren och straffas med ljudkaos av tio autostartande filmer.

Det vore suveränt om klippen kördes direkt i artiklarna istället, men det där håller jag helt med om.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kan ha varit den roligaste luckan än så länge. Klockrent FZ!


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

Bästa luckan denna jul! Ingen lucka kommer toppa denna! Och musiken var klockren!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Vader är på G!

Vad händer härnäst? Får vi se honom flippa ut i tomteskägg? Remote-strypning av mjukisrenar? Sjunga karaoke med ångestmannen?

Medlem

Vader hade nog bara ett papper att välja på, Tron är väl tveksamt om det skulle få en 5a annars men resten är ju solklara 5or helt klart.

Redaktör
Skrivet av Kimpur:

Bästa luckan denna jul! Ingen lucka kommer toppa denna! Och musiken var klockren!

Tack! Och du har fel.


signatur
Medlem

Eftersom ingen annan regerat på det...är det bara jag som inte kan se någon HD-version av klippet?

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Eftersom ingen annan regerat på det...är det bara jag som inte kan se någon HD-version av klippet?

Inga problem här tyvärr.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar