Problem med sajten

Medlem
Problem med sajten

Tillkallar FZ crew!

Tack för en kanonfin sida, men jag har problem med två grejer som inte verkar funka för mig:

1. Jag kan inte lägga till WiiU i ägda plattformar av någon anledning

2. När jag lagt upp ett blogginlägg så syns det ju på förstasidan nere till höger i vanlig ordning, men min profilbild syns inte, jag har bara den där generic standard bilden då.

Tack för en i övrigt jättebra sida och hoppas problemen går lösa!

Tappade min macka i min hast att svara på larmet.

Vi skall kolla. Nu ska vi trumma rätt takt och åkalla Musse1.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Profilbilden syns förmodligen inte där för att du har fel behörighet på vem som kan se profilbilden. Det var felet för mig.

Gå in på sidan där du laddar upp profilbild, så har du en dropdown-box där du kan ändra vem som får se bilden.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av luftman:

Tillkallar FZ crew!

Tack för en kanonfin sida, men jag har problem med två grejer som inte verkar funka för mig:

1. Jag kan inte lägga till WiiU i ägda plattformar av någon anledning

2. När jag lagt upp ett blogginlägg så syns det ju på förstasidan nere till höger i vanlig ordning, men min profilbild syns inte, jag har bara den där generic standard bilden då.

Tack för en i övrigt jättebra sida och hoppas problemen går lösa!

Får buggrapportera detta.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av luftman:

Tillkallar FZ crew!

Tack för en kanonfin sida, men jag har problem med två grejer som inte verkar funka för mig:

1. Jag kan inte lägga till WiiU i ägda plattformar av någon anledning

2. När jag lagt upp ett blogginlägg så syns det ju på förstasidan nere till höger i vanlig ordning, men min profilbild syns inte, jag har bara den där generic standard bilden då.

Tack för en i övrigt jättebra sida och hoppas problemen går lösa!

Får buggrapportera detta.

Sweet, hoppas det går lösa!

Medlem

Ser nu att profilbilden syns!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Tappade min macka i min hast att svara på larmet.

Vi skall kolla. Nu ska vi trumma rätt takt och åkalla Musse1.

*fanfar* Här kommer jag!

Skrivet av luftman:

1. Jag kan inte lägga till WiiU i ägda plattformar av någon anledning

2. När jag lagt upp ett blogginlägg så syns det ju på förstasidan nere till höger i vanlig ordning, men min profilbild syns inte, jag har bara den där generic standard bilden då.

1. Det fixar vi. Nemas problemas.
2. Har du ju fått svar på. Troligtvis visas profilbilden bara för moderatorer eller inloggade användare.

UPDATE: Nu kan du lägga till WiiU som plattform

1
Skriv svar