Heroes of Newerth-hackaren hotar League of Legends

Robot
Heroes of Newerth-hackaren hotar League of Legends

"Jag antar att jag tar hand om LoL nästa gång eftersom det här var så roligt", säger hackaren. Sen önskar personen samtliga en "glad jävla jul".

#heroes-of-newerth, #league-of-legends


Medlem
Heroes of Newerth-hackaren hotar League of Legends

Rövhål finns det gått om...

Medlem

I dare you to hack Hamas.

Medlem

Så här går det när ni går runt på skolområdet och drar folk i kalsongerna, toalettspolar och allt vad det heter!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Varför vill ni ge en sån här snortis nå rampljus, FZ?

Medlem

Haha, att såna här "coola" hackers ens orkar. Har denna person ett sånt patetiskt liv så den måste försöka drabba alla andra genom att förstöra för dom? Aja, han är då inget mer än en liten missförstådd clown

Medlem

Trist med rötägg som det här. Det finns så många dåliga människor han kunnat vända sig mot, oljebaroner och imperialister och allt vad det är, men han njuter bevisligen av att förstöra julen för stackars människor som försöker roa sig med lite sällskapsspel i vintermörkret.

Medlem

Håller med googel här, detta är sånt ni inte ska skriva om så dom inte få den uppmärksamhet som dom så förtvivlat söker och gör att dom gör fler idiotiska saker.

Medlem

Säkert ett Dota-fan.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Säkert ett Dota-fan.

För att?


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Jag tycker det e dökul Vilken lirare alltså! ^^

Medlem

Tycker att det är fel. Men samtidigt jävligt tragiskt att folk tappar livslusten för att de ej kan logga in på ett spel.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Tycker att det är fel. Men samtidigt jävligt tragiskt att folk tappar livslusten för att de ej kan logga in på ett spel.

Va?? Folk tappar livslusten för att de inte kan köra sitt favoritspel under en veckas tid??

Var stod det? Måste missat det isåfall.

Skrivet av Campaigner:
Skrivet av vuze2143:

Tycker att det är fel. Men samtidigt jävligt tragiskt att folk tappar livslusten för att de ej kan logga in på ett spel.

Va?? Folk tappar livslusten för att de inte kan köra sitt favoritspel under en veckas tid??

Var stod det? Måste missat det isåfall.

Jag kände en som var en sån för några år sen.

Medlem

Är själv ett DotA fan, men detta är fan riktigt patetiskt. Spelar ingen roll vilket spel man tycker om, detta skadar företagen otroligt mycket och jag finner ingen mening med att göra detta.

Medlem

Världens största e-penis

Medlem

Borde vara skottpengar på sådana människor.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Apministern:

Säkert ett Dota-fan.

För att?

Suck. Tog du åt dig? Då ursäkta jag. Det var ett skämt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Apministern:

Säkert ett Dota-fan.

För att?

Suck. Tog du åt dig? Då ursäkta jag. Det var ett skämt.

Nej, Nej, Absolut inte. Jag vet hur communityn är i dessa spel. Vill mest se hur du fick det till Dota fans.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av SkullJoke:
Skrivet av Apministern:

Säkert ett Dota-fan.

För att?

Suck. Tog du åt dig? Då ursäkta jag. Det var ett skämt.

Nej, Nej, Absolut inte. Jag vet hur communityn är i dessa spel. Vill mest se hur du fick det till Dota fans.

För att hackarn har attackerat HoN och säger att denne ska hacka LoL härnäst. Många DotA-fans är väldigt anti gentemot både HoN och LoL. Så tänkte att hackarn kanske var en pissed-off DotA-fan eller nåt


signatur

Everybody needs help.

Avstängd

Cool kille.

"Kolla på mig, jag sparkade på en busskur, se så cool jag är"

Medlem

Så många ord som jag vill få ut men endå inte kan skriva en mening ... Aja e det hans lycka så, e han snart ett minne blått när han står där på räls framför tåget ^^
För har man inget bättre än att göra saker man tycker är så piss enkelt bara för att reta andra så tror jag man är nära att brytas samman , stackars kille/tjej/hen , Kan inte haft det lätt här i livet


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Varför går han inte och hackar stora företag som har några biljoner i omlopp och visar hur tuff han verkligen är när dom slår in hans dörr med murbräcka. Han ger sig på försvarslösa spelföretag som den lilla patetiska tönt han är..

Medlem

Jag vetefan vad någon skulle få ut ur det, det är ju "ganska" många registrerade medlemmar, blir ju lite som att sikta på ett fiskstim och tro att man ska få något vettigt ur det.

Även om han nu skulle dumpa allas login namn och lösenord online, tror jag få skulle vilja gå igenom en sådan lista person för person för att hitta vadå? Bank uppgifter?

Medlem

har man lite att göra om dagarna så varför inte, har fler spel att lira om LoL inte vill funka ^^


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

1
Skriv svar