Du med Kinect och Xbox 360? Gratissuccé häråt!

Robot
Du med Kinect och Xbox 360? Gratissuccé häråt!

Kinect Party är Double Fine Productions uppföljare till hyllade partyliret Happy Action Theatre. Liret är nu släppt och gratis till årsskiftet. Missa inte!

#kinect-party, #double-fine-productions, #happy-action-theatre


KoP
Medlem
Du med Kinect och Xbox 360? Gratissuccé häråt!

Hämtade i morse men hann aldrig testa. Storleksmässigt ligger schabraket på lite över 500 mb.

Och vad mer? .. Jo, tack Double Fine och MS.

Inaktiv

Tog hem det omedelbums, perfekt kul med ytterligare ett spel liknande Happy Action Theatre för i mellandagarna blir det fullt hus med syrror å brorsor och deras ungar,

så med dom här spelen så kan ungarna och även vuxna få trötta ut sig själva medans man själv förnöjt läser dagstidningen med ett glas glögg i lugn å ro,
lite som tjuren Ferdinand under sin kork ek.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Hahaha!!

Så sjukt onödigt kul!
Ungarna kommer älska det.

Så även överförfriskade polare..

Medlem

Har inte plats med ngn Kinect i min lägenhet. Om de vill jag ska använda Kinect i nästa generation så får de se till att bygga den så den går att använda på kortare avstånd (max 1m hade varit schysst) så man slipper möblera om hela lägenheten när man ska använda den. Kravet just nu verkar vara 2-2.5m och så stora rum har man sällan i lägenheter om man samtidigt vill ha lite möbler

KoP
Medlem
Skrivet av Zappa:

Har inte plats med ngn Kinect i min lägenhet. Om de vill jag ska använda Kinect i nästa generation så får de se till att bygga den så den går att använda på kortare avstånd (max 1m hade varit schysst) så man slipper möblera om hela lägenheten när man ska använda den. Kravet just nu verkar vara 2-2.5m och så stora rum har man sällan i lägenheter om man samtidigt vill ha lite möbler

Det man kan göra (vilket jag gjort) är att skaffa en hållare ifrån bl.a Big Ben och montera Kinecten ovanpå tvn. Då får man ytterligare 30-40 cm utrymme att leka i.

Medlem

Kräver ju längre avstånd om man sätter den uppe på tvn. Då ser den inte fötterna. Jag lyckades iaf aldrig få den att fungera bra alltså få den att se hela min kropp närmare än 1.8-2.0m ungefär och då hamnade mina fötter precis vid soffkanten så att spela mer än en var totalt omöjligt + man fick flytta soffbordet varenda gång. Kul pryl men den är uppenbarligen inte byggd för folk som bor i 2'or. Kan de bygga en med bredare "synfält" så man klarar sig mer kortare avstånd så tror jag det kan bli en succe i framtiden. Just nu är det för begränsat då man nästan måste ha ett hus för att kunna använda den.

Medlem

Ungarna är helt fast i costume party..

Tur att det är för mörkt nu, annars hade dom kört natten ut..

Medlem

Såg ju faktiskt ganska underhållande ut Någon som vet i fall man kan ladda ner det om man inte har Kinect? Vore ju liksom synd att inte göra det om man kommer skaffa Kinect nån dag.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Såg ju faktiskt ganska underhållande ut Någon som vet i fall man kan ladda ner det om man inte har Kinect? Vore ju liksom synd att inte göra det om man kommer skaffa Kinect nån dag.

Det lär inte vara några problem..

1
Skriv svar