Ny Humble Bundle – sköna indie-spel plus en film

Robot
Ny Humble Bundle – sköna indie-spel plus en film

The Binding of Isaac, Closure och Shank 2 kan bli dina för valfri prislapp. Om du betalar mer än genomsnittet får du också Legend of Grimrock och Dungeon Defenders!

#nyhetstips, #the-binding-of-isaac, #closure, #shank-2, #snapshot, #legend-of-grimrock, #dungeon-defenders


Medlem
Ny Humble Bundle – sköna indie-spel plus en film

Sjukt bra paket som vanligt. Blir alldeles till mig så fort en ny Humble Bundle släpps

Medlem

Jag tycker det är smått otroligt att de lyckas samarbeta fram mac- och linux-versioner till så pass många spel som de ändå får.
Jag har redan det mesta i det här paketet men det kan nog allt bli till att stödja dem med en slant bara för att de är så enormt awesome.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Medlem

Ska köpas!

Men tycker samtidgt att det är lite tragiskt att THQs bundle hade en lägre "avarage" än denna pack.

Nu menar jag inte att denna inte skulle vara värd ~$6, tvärtom.

Skulle vilja se hur många som inte hade "råd" att betala mer än $1 för THQ bundlen

Inaktiv

Bra skit, helt klart värt 10 dollar.
Gav dock 25 till THQ.

Lepr:
tänk dig THQ-bundeln fast samtliga spelen DRM-fria och dessutom till Mac/Linux. DET hade varit julafton!

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Bra skit, helt klart värt 10 dollar.
Gav dock 25 till THQ.

Lepr:
tänk dig THQ-bundeln fast samtliga spelen DRM-fria och dessutom till Mac/Linux. DET hade varit julafton!

Mjo, det hade vart guld, tyvärr tror jag dock att allt för många bara betalar det absolut minsta man kan utan att ens reflektera över det även om det vart fritt från steam etc.

1
Skriv svar