Lightning Returns – första trailern från finalen

Robot
Lightning Returns – första trailern från finalen
zsm
Medlem
Lightning Returns – första trailern från finalen

Det här ser jag verkligen fram emot! Cue the hate.

Medlem

Blä! 13 sög, 13-2 likaså och detta kommer suga lika hårt om inte hårdare.

Tycker faktiskt synd om folk som gillar denna skiten då ska man vara en extrem fanboy utan verklighetsförankring

Medlem

Vänta nu lite det såg ut som ett action/rpg mer än rpg? Tänkte på när man slogs hur skillsen var upplagda. Jag har inte spelat 13-2 men vi får väll se hur det här går.

Medlem

Jävlar! Nu gäspade jag så käken gick ur led.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Cane:

Blä! 13 sög, 13-2 likaså och detta kommer suga lika hårt om inte hårdare.

Tycker faktiskt synd om folk som gillar denna skiten då ska man vara en extrem fanboy utan verklighetsförankring

13 eller 13-2 är knappast några mästerverk, och ärligt talat hatade jag 13.

Men alla har olika smak, att någon tycker om detta behöver inte betyda att den inte har någon "verklighetsförankring". Bara för att någon annan tycker något annat än du så anser inte jag att den personen är sämre på något sätt.

Ursäkta, jag blir bara grymt irriterad på att det ska vara svårt att acceptera andra människors åsikter utan att peka och döma.

Skrivet av slarron:

Vänta nu lite det såg ut som ett action/rpg mer än rpg? Tänkte på när man slogs hur skillsen var upplagda. Jag har inte spelat 13-2 men vi får väll se hur det här går.

Jepp, detta ska vara ett Action RPG vad jag har förstått.

Medlem

När jag satt med C64/Amiga önskade jag att de släppt FF till dom...när jag väl fick provat FF insåg jag hur glad jag är äver att jag inte fick min vilja igenom. Tyckte de var urusla.

Långt senare gav jag 7:an en chans på PC (för jag hörde mycket gott om den) och då insåg jag att det här inte alls var ett rpg i min smak.
Sen dess har jag försökt hålla mig updated endå eftersom det kan ju mycket väl hända att jag ger spelen en chans igen (De måste ju finnas något bra i dom eftersom de är så populära)... men det har faktiskt fortfarande inte visat något som lockat mig till att ge dom en chans.

...men då hör det iofs till saken att jag sitter med PC och inte konsol - så det är inte ofta man får chansen att prova dom. Har dock en dammig ps3 som inte direkt var rolig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Förvänta mig mycket mer hat, men jag antar att trailern inte har legat upp tillräckligt länge för det.

Jag ser framemot det här spelet, jag tyckte verkligen om XIII-2 (förutom storyn) och XIII-3 ska bli ännu mer frigående, där ens handlingar påverkar världen direkt etc. Hade dock velat se party-members till Lightning, det är rätt så trist att springa runt själv...

Skrivet av DarkZide8:

Förvänta mig mycket mer hat, men jag antar att trailern inte har legat upp tillräckligt länge för det.

Hat och hat, jag tror det mer handlar om likgiltighet och då är det svårare att orka frammana något annat än en axelryckning.

Förresten, jag blir inte riktigt klok på vad det är för nånting hon har på sig i trailern? Den där dräkten måste vara det gräsligaste jag sett i JRPG-sammanhang, och det säger ändå ett och annat.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Förresten, jag blir inte riktigt klok på vad det är för nånting hon har på sig i trailern? Den där dräkten måste vara det gräsligaste jag sett i JRPG-sammanhang, och det säger ändå ett och annat.

Håller med. Gillar den inte heller! Hoppas man kan byta under spelets gång.

zsm
Medlem
Skrivet av Cane:

Blä! 13 sög, 13-2 likaså och detta kommer suga lika hårt om inte hårdare.

Tycker faktiskt synd om folk som gillar denna skiten då ska man vara en extrem fanboy utan verklighetsförankring

Oj oj oj, lilla gossen, nu får du nog lugna ner dig lite.

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Sebastian Lind:

Förresten, jag blir inte riktigt klok på vad det är för nånting hon har på sig i trailern? Den där dräkten måste vara det gräsligaste jag sett i JRPG-sammanhang, och det säger ändå ett och annat.

Håller med. Gillar den inte heller! Hoppas man kan byta under spelets gång.

Ja du kan byta. De kör nu på ett system där Lightning kan ha på sig vad som helst. Det där i trailern var väl en spelutvecklares favorit-gear hittills

1
Skriv svar