Crysis 3 – se filmen om det andra underverket

Robot
Crysis 3 – se filmen om det andra underverket

The Hunt är titeln på nästa kapitel i serien The 7 Wonders från Crysis 3. Den innehåller mycket gräs.

#ea, #crytek


Medlem
Crysis 3 – se filmen om det andra underverket

console, hit me 1n more time..

Medlem

Fan vad tråkigt det ser ut.

Medlem

Brutalt snyggt - men det ser inte direkt kul ut...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ok. Har sett bättre spel men också mycket sämre!
Att göra något som passar alla spelare i dag är inte lätt.
Några gillar si och andra så.
Men bra att de gör något även om det inte faller alla i smaken.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Mycket snyggt, blir värt att spela igenom bara därför, men självaste gameplay borde de kunna göra mer sofistikerat.

Medlem

Alien vs Predator ?

Medlem

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förstår faktiskt inte varför man visar upp ett spel styrt med handkontroll. "Jo men det ska ju se bra ut spelandes på pc men också se ut som konsol." Ja men borde spelet inte locka mer om det ser ut att styras lättare och precist med mus?

Visa spelet på PC med mus, sen kan de som vill få förstöra känslan efteråt. I marknadsföringssyfte borde det vara smartare, lite samma princip som att visa "konsolversionen" på pc.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.

Nej det kommer inte se bättre ut på PC. Det kommer att se sämre ut. Du kommer absolut inte få allt ögongodis de visar dig i filmerna.

Medlem

De kan göra det hur snyggt som helst, men om man kollar på gameplayen så verkar det fortfarande anpassat till konsol.

Saknar första spelet när man använde hjulet för att byta krafter, och man behövde faktiskt tänka på hur man använde sin energi

Medlem

Mycket gnäll, ser ju fantastiskt snyggt ut och kommer säkert vara ett underhållande FPS att spela precis som de två tidigare dock får jag nog skippa ultra den här gången :\ tror inte datorn klarar det

Medlem
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.

Nej det kommer inte se bättre ut på PC. Det kommer att se sämre ut. Du kommer absolut inte få allt ögongodis de visar dig i filmerna.

http://www.youtube.com/watch?v=JWvgETOo5ek ?

Medlem
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.

Nej det kommer inte se bättre ut på PC. Det kommer att se sämre ut. Du kommer absolut inte få allt ögongodis de visar dig i filmerna.

http://www.youtube.com/watch?v=JWvgETOo5ek ?

Ännu en video som visar hur spelet ser ut på en TRAILER och inte hur det ser ut färdigt gameplay. Bara kolla på nyheten om Far Cry 3. Skitsnygg demonstration sen spelet, inte ens hälften av ögongodiset fanns kvar.

Se här bara: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mqnAbR...

Sweclockers artikel: http://www.sweclockers.com/nyhet/16282-video-far-cry-3-fran-e...

Medlem
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.

Nej det kommer inte se bättre ut på PC. Det kommer att se sämre ut. Du kommer absolut inte få allt ögongodis de visar dig i filmerna.

http://www.youtube.com/watch?v=JWvgETOo5ek ?

Ännu en video som visar hur spelet ser ut på en TRAILER och inte hur det ser ut färdigt gameplay. Bara kolla på nyheten om Far Cry 3. Skitsnygg demonstration sen spelet, inte ens hälften av ögongodiset fanns kvar.

Se här bara: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;v=mq...

Sweclockers artikel: http://www.sweclockers.com/nyhet/16282-video-far-cry-3-fran-e...

Hmm. På min dator har jag allt ögongodis. Så jag förstår inte ditt resonemang?
FarCry 3 är riktigt snyggt och flyter superbt så jag är hel nöjd.
Så detta kommer också att bli snyggt och ha bra flyt.. Om man har en fet dator som jag.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av ingen aning:

De kan göra det hur snyggt som helst, men om man kollar på gameplayen så verkar det fortfarande anpassat till konsol.

Saknar första spelet när man använde hjulet för att byta krafter, och man behövde faktiskt tänka på hur man använde sin energi

Jag känner tvärtom om ettan. Jag tycker att det var bra att de streamlineade hur det fungerar. Okej, du vill hoppa högt? Håll in hopp-knappen istället för att avbryta sköld och speed för att aktivera strength. Okej, du vill slå hårt? Håll in melee. Okej, du vill stabilisera vapnet med strength? Håll in sprint, stillaståendes. Okej, du vill springa superfort? Avaktivera skölden och håll vanliga sprint-knappen. You get my point.

Helst hade jag velat att de tog bort batteri-mätaren helt och hållet och balanserade det till det gameplayet istället. Då får du fortfarande bestämma om du vill ha stealth men vara squishy, snabb och melee:a alla, eller badass terminator powerhouse med machinegun men långsam som en skolbuss utan hjul. Det skulle finnas situationer där varje läge är lämpligt.

Största skillnaden är att om du vill vara stealthy skulle du slippa ducka i varje buske och vänta på energin att återhämta sig, som man gjorde i ettan.

As for the graphics: Ser amazing ut. Är troligen vanilla Crysis 3 filmat från en PC med handkontroll, så det kommer se snäppet sämre ut på konsoler, men på en PC med lite enb-series och moddar kommer det se ännu snyggare ut än sådär på en tillräckligt kraftfull dator.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.

Nej det kommer inte se bättre ut på PC. Det kommer att se sämre ut. Du kommer absolut inte få allt ögongodis de visar dig i filmerna.

http://www.youtube.com/watch?v=JWvgETOo5ek ?

Ännu en video som visar hur spelet ser ut på en TRAILER och inte hur det ser ut färdigt gameplay. Bara kolla på nyheten om Far Cry 3. Skitsnygg demonstration sen spelet, inte ens hälften av ögongodiset fanns kvar.

Se här bara: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&amp;amp;...

Sweclockers artikel: http://www.sweclockers.com/nyhet/16282-video-far-cry-3-fran-e...

Hmm. På min dator har jag allt ögongodis. Så jag förstår inte ditt resonemang?
FarCry 3 är riktigt snyggt och flyter superbt så jag är hel nöjd.
Så detta kommer också att bli snyggt och ha bra flyt.. Om man har en fet dator som jag.

Tror inte ditt FarCry 3 ser ut som det gör i demonstrationsvideon.

Medlem

Fick Turok vibbar själv, och det är inte alls fel. Men i övrigt så var det ganska så ointressant, att springa runt och döda slumpade monster NPC'er räcker inte för mig i alla fall.

Medlem

FPS med handkontroller = ERROR.

Medlem
Skrivet av Friberg:

FPS med handkontroller = ERROR.

Inte när spelet gjorts för handkontroll i första hand.
Fungerar skitbra med Far Cry 3 på PC med Xbox 360 kontrollern.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Friberg:

FPS med handkontroller = ERROR.

Inte när spelet gjorts för handkontroll i första hand.
Fungerar skitbra med Far Cry 3 på PC med Xbox 360 kontrollern.

Nej, jag klarar inte av det alls. Far Cry 3 är visserligen från Ubisoft så inte konstigt att det är konsolskadat.

Medlem

Tack FZ för att ni tog bort tumme ned.

Ganska så dålig trailer. Stelt som fan.

Medlem
Skrivet av booNZXTood:
Skrivet av Corporalen:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Corporalen:

Visuellt snyggt i demonstrationsfilmerna, kommer se ut som skräp när spelets släpps i Februari. Precis som Far Cry 3. Idioter köper detta spelet i tron om att det kommer se ut som det gör i filmen.

Det kommer se bättre ut när vi köper det.

Mitt största problem är att pilbågen fortfarande ser ut som styret på en moppe när det är i FPV, sedan har CryTek skapat typ ett MP-spel i SP-läget.

Nej det kommer inte se bättre ut på PC. Det kommer att se sämre ut. Du kommer absolut inte få allt ögongodis de visar dig i filmerna.

http://www.youtube.com/watch?v=JWvgETOo5ek ?

Tech-trailers är meningslösa. Man kan förstås göra mycket avancerade saker med motorn om man har enormt med kraft i datorn. Men spelet i sig måste göras så att det fungerar på konsoler, så de blir tvungna att dra ner på detaljer rejält.

Crysis 2 var en besvikelse på PC när det först släpptes, men efter att de släppte DirectX 11-uppdateringen så blev det en stor förändring.

www.mycrysis.com/dx11


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av ingen aning:

De kan göra det hur snyggt som helst, men om man kollar på gameplayen så verkar det fortfarande anpassat till konsol.

Saknar första spelet när man använde hjulet för att byta krafter, och man behövde faktiskt tänka på hur man använde sin energi

Jag känner tvärtom om ettan. Jag tycker att det var bra att de streamlineade hur det fungerar. Okej, du vill hoppa högt? Håll in hopp-knappen istället för att avbryta sköld och speed för att aktivera strength. Okej, du vill slå hårt? Håll in melee. Okej, du vill stabilisera vapnet med strength? Håll in sprint, stillaståendes. Okej, du vill springa superfort? Avaktivera skölden och håll vanliga sprint-knappen. You get my point.

Helst hade jag velat att de tog bort batteri-mätaren helt och hållet och balanserade det till det gameplayet istället. Då får du fortfarande bestämma om du vill ha stealth men vara squishy, snabb och melee:a alla, eller badass terminator powerhouse med machinegun men långsam som en skolbuss utan hjul. Det skulle finnas situationer där varje läge är lämpligt.

Största skillnaden är att om du vill vara stealthy skulle du slippa ducka i varje buske och vänta på energin att återhämta sig, som man gjorde i ettan.

As for the graphics: Ser amazing ut. Är troligen vanilla Crysis 3 filmat från en PC med handkontroll, så det kommer se snäppet sämre ut på konsoler, men på en PC med lite enb-series och moddar kommer det se ännu snyggare ut än sådär på en tillräckligt kraftfull dator.

Anledningen till att jag gillade ettan var för att man behövde mästra spelets mekaniker, det var kul att få ut så mycket som möjligt av energimätaren, tillsammans med hur lätt man kunde modifiera sitt vapen gjorde nanosuiten spelet mycket mer komplext. Det var belönade att hoppa över en mur, cloaka i luften och smyga in i basen utan att bli uptäckt.

Crysis 2 dummades ner för konsoler, nanosuit energi mätaren var mer som en glorifierad stamina bar. Det casualiserades, mindre vapen, mindre utrymme i ditt inventory, mer linjära banor, tråkig multiplayer.
De enda faktorerna som gjorde spelet ok var grafiken och storyn, allt annat var bara en stor besvikelse och crysis 3 verkar följa 2ans fotspår

AW8
Medlem

Det känns som att de är nervösa och inte litar på sin egen produkt eftersom att de måste pränta in i våra hjärnor att "Du kan använda en pilbåge i det här spelet!! Pilbågen är vad som uttrycker Crysis 3 i speldjungeln!!!".

Vafan, det är Crysis. Tvåans reklam fokuserade iallafall inte på en gimmick utan på något som har med franchisen att göra - nanosuiten och dess krafter.


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar