Julkalendern, lucka 20 – 1337 pc-spelstävling!

Robot
Julkalendern, lucka 20 – 1337 pc-spelstävling!

Ni ville ha en tävling med pc-spel. Då får ni en tävling med pc-spel.

#2k-games, #xcom-enemy-unknown, #borderlands-2, #razer


Medlem
Julkalendern, lucka 20 – 1337 pc-spelstävling!

Gillar era tävlingar Personligen hade jag dock föredragit att istället för att en person får alltihop att det var uppdelat i andra-tredje pris. Så blir fler personer positivt överraskade

Redaktör
Skrivet av Zaptagious:

Gillar era tävlingar Personligen hade jag dock föredragit att istället för att en person får alltihop att det var uppdelat i andra-tredje pris. Så blir fler personer positivt överraskade

Jo, jag håller med i stort. Men inte när det som här bara finns ett ex av varje pris, det blir bökigt för oss och konstigt för vinnarna att dela på priserna.


signatur
Medlem

Denna var inte lika kryptisk som den andra

GLHF folk

Medlem

Lycka till till alla, själv gav jag upp så fort jag såg "charaden", sa mig inte så mycket med en bild på iron maiden och sedan knövlla ihop papperet. Men hoppas någon lyckas luska ut vad det är och vinner dessa priser själv hade jag bara velat ha spelen xP

Medlem

Zlither, samma här. [?]

Haha tänk lite pöjkar den är bra o smart gjord


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lyckades lista ut charaden som var lite klurig. Tror jag kom på ett riktigt höjdarrim. Vi får väl se om FZ-tomten gillar det


signatur

Haaf life

Medlem

Charaden var easymode, göra rim är hardmode.

Medlem

Åååååh jag vill verkligen ha det där tangentbordet...
Dags att börja fnula! *Tänk tänk tänk*

Medlem

Inskickat och klart!
Hoppas mitt rim duger bra...rt...
:s

Inaktiv

inte den blekaste om charaden :S

Medlem

lättaste charaden hittils, men jag kan inte rimma för 5 öre så kan ni onte bara skicka t-shirten till mig

ELF
Medlem

Jag har två spel i huvudet som det skulle kunna vara. Vet inte vad ni har tänkt med det ihopknögglade papperet, men jag tycker mig få in det i båda spelen (facepalm). Men det är säkert inget av spelen...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Men åh nej vänta lite nu, kom just på att dem nog menade ett annat spel än det jag först tänkte på :S. Vore extra lurigt i så fall eftersom det spelet inte ens finns på PC :/.

Känner mig lite som den lilla romerska soldaten i Asterix och Britterna som får sin häst och vagn stulen "...så där kan man väl inte göra? Det kunde dem visst det." x).

Medlem

Haha kom faktiskt på vilket spel det va(tror jag), OCH kom på ett grymt rim *stolt*

Medlem
Skrivet av StenSaxWTF:

Haha kom faktiskt på vilket spel det va(tror jag), OCH kom på ett grymt rim *stolt*

Samma här!

Medlem

Pluspoäng för att rimmet går att sjunga till en känd jullåt? ^^

Medlem

Osäker om jag kom på korrekt spel, men ett grymt rim kräver plus poäng

Medlem

Man kan ju alltid hoppas att man kom på rätt spel.. annars blir rimmet rätt konstigt

Medlem

Denna skulle man ju kunna vara med på, skön charad! Men rim ja det spelet borde inte vara så svårt att rimma om. Tur man har lite tid på sig

Medlem

"..plus headset (Black Widow) och mus (Imperator) från Razer."

Men det var ett tngb juuu. : ]

Medlem

Suck på dessa rim...

Självklart ett bra att utse en vinnare på ett sådant sätt men jag är så jävla usel på rim x)

Medlem

Åååh är det inte dags att utnämna vinnare snart.
*otålig*

Medlem

Woho!


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

1
Skriv svar