Blizzard bannar tusentals Diablo III-spelare

Robot
Blizzard bannar tusentals Diablo III-spelare

Ifall du har använt dig av bots eller andra fusk så ligger du djävulskt pyrt till.

#blizzard, #diablo-iii


Medlem
Blizzard bannar tusentals Diablo III-spelare

Mycket bra. Bort med fuskare.

Medlem

Fan vad mycket fusk det verkar vara på Diablo lr så uppmärksammas det mycket. So many bans!!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Bra att Blizzard aktivt försöker få bort fusket. Fler borde ta efter (Expl. vidriga EA)

Medlem

Tacksamt spel att fuska i då man kan tjäna riktiga pengar på det.

Medlem

gillar bilden dom valde xD

Inaktiv

Ja ett sådant verktyg hade suttit fint. Är i stort sett bara bots när man spelar på natten.

Medlem

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Medlem

Tänk om blizzard gjorde detsamma i wow så spelet vart spelbart igen :/

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Men snälla nån, den där frasen var inte ens lustig första gången den användes, för sisådär 300 gånger sedan, Orginellt och konstruktivt där.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Men snälla nån, den där frasen var inte ens lustig första gången den användes, för sisådär 300 gånger sedan, Orginellt och konstruktivt där.

Oj, där trampade jag på nåns tå. Ber ödmjukast om ursäkt Visste inte att det var en "grej" att fråga just det där. Känns bara för mig som att intresset har dött ut lite.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Men snälla nån, den där frasen var inte ens lustig första gången den användes, för sisådär 300 gånger sedan, Orginellt och konstruktivt där.

Oj, där trampade jag på nåns tå. Ber ödmjukast om ursäkt Visste inte att det var en "grej" att fråga just det där. Känns bara för mig som att intresset har dött ut lite.

Jag hoppa in i det igen efter alla patcher och grejer. Totalt avskydde det vid release, spelade upp till a3 hell men hittade ingen motivering till att fortsätta.

Nu där emot är det lite roligare. Helt okej att spendera 1-2 H om dagen med men efter Expansionen som ska komma någon gång (år?!) tror jag att spelet blir roligare. behövs fortfarande mycket mer fix i det för att det ska bli bra i min mening..

Men testa, Monster Power gjorde spelet lite roligare för mig iaf

Medlem
Skrivet av Zaptagious:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Men snälla nån, den där frasen var inte ens lustig första gången den användes, för sisådär 300 gånger sedan, Orginellt och konstruktivt där.

Oj, där trampade jag på nåns tå. Ber ödmjukast om ursäkt Visste inte att det var en "grej" att fråga just det där. Känns bara för mig som att intresset har dött ut lite.

Självklart har det det, har själv inte spelat något större sedan första månaden, bara att söka på vilken tråd som helst om d3 här på FZ så återspeglas just den kommentaren i precis alla..... så ja, tycker det börjar blir lite tjattigt.

Samma gäller allt här på sidan, 90% är hipsters som klagar på saker som 2000 pers klagat på innan.
Alla vet att alla här hatar CoD, EA, Bobby Kotick, WoW, Folk som tjänar pengar etc etc och visst får man det, men det måste väl finnas något konstruktivt att säga någon gång?

ELF
Medlem
Skrivet av Zaptagious:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Men snälla nån, den där frasen var inte ens lustig första gången den användes, för sisådär 300 gånger sedan, Orginellt och konstruktivt där.

Oj, där trampade jag på nåns tå. Ber ödmjukast om ursäkt Visste inte att det var en "grej" att fråga just det där. Känns bara för mig som att intresset har dött ut lite.

Själv så köpte jag det precis nu vid prissänkningen som var precis nyligen på battle.net.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Har dom släppt pvpn än?

Inaktiv
Skrivet av Gameboy:

Har dom släppt pvpn än?

Nix.

Inaktiv
Skrivet av Magg0t:

Tänk om blizzard gjorde detsamma i wow så spelet vart spelbart igen :/

Jag har spelat till och från i 6 år nu, och jag tycker då iallafall att det aldrig varit så lite bots som det är nu.

Var mycket värre förr.

Skrivet av Lepr:
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Men snälla nån, den där frasen var inte ens lustig första gången den användes, för sisådär 300 gånger sedan, Orginellt och konstruktivt där.

Copy paste...

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av Magg0t:

Tänk om blizzard gjorde detsamma i wow så spelet vart spelbart igen :/

Jag har spelat till och från i 6 år nu, och jag tycker då iallafall att det aldrig varit så lite bots som det är nu.

Var mycket värre förr.

Nja, de märks inte lika mycket längre bara kan jag säga. Finns mer utvecklade bots nu så. Bla en bot som teleporterar runt under marken/högt ovanför (så de inte syns) för att sno herbs och ores.

Medlem

Synd att de inte jobbar lika hårt på wow... Surt när man ser rapporter om folk som gör miljoner i DPS och GM svarar att "en del har väldigt bra gear och bra rotationer"...

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Spelar folk fortfarande dibbe 3?

Varför skulle inte folk spela diablo 3 ännu? Dum jäkla fråga och som en annan sa, den där kommentaren var inte ens komisk från första början, bara dryg.

Diablo 3 är roligt, visst det är inte som diablo 2 t.e.x var. Kan inte uttala mig om diablo 1 då jag inte spelat det ännu då när jag var yngre bitchade brorsan och tog bort det från datorn och gömde spelet.
Men diablo 3 är fortfarande ett trevligt lir som dock jag tagit en paus ifrån då jag vill hinna spela allt annat.

Medlem

Själv känner jag bara en som fortfarande spelar det, och han är lite "speciell" till att börja med, Fattar inte hur D3 kan ligga i topp på FZ´s lista över (hetast på FZ) månad efter månad, abonnerar de på den platsen? jag ser förövrigt ingen som pratar om spelet( med detta som undantag) så jag fattar inte hur det går till...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Spelar folk fortfarande dibbe 3? Är ungefär som när det spåra ur med arrow to the knee hehe >_<.

Inaktiv
Skrivet av Spiff:

Synd att de inte jobbar lika hårt på wow... Surt när man ser rapporter om folk som gör miljoner i DPS och GM svarar att "en del har väldigt bra gear och bra rotationer"...

Att Swifty har gjort 100 miljoner i DPS beror på att han har bästa gearet, precis alla buffar som går att ha och macros.
Sedan slår dom på en dummy eller en naken spelare. Klart att man får ut 100 mille i skada då

Medlem

klart folk fuskar, är dom dumma i huvudet eller?? allt som kan generera pengar och övertag kommer ALLTID skapa fuskare

Medlem

Jag spelar Diablo II + LOD + Pluggy och enbart offline. Pluggy gör att man kan använda alla runord som enbart är för online eller ladder, ok det är ju på sätt och vis fusk det med, men ingen annan drabbas av det då det är singelspel jag spelar. Det finns ju ingen mening snart att ha onlinespel då det alltid kommer finnas folk som för stör för folk som vill spela ärligt.

Diablo III är ju bara ett onlinespel vad jag vet så det går bort. Föll inte ens för spelet när jag testade det när det var i betastadiet


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

När man ser folk som använder bots till allt i ett spel. WoW exempelvis har PVE, PVP, farming och alla typer av bots. Men då frågar jag mig själv vad dessa egentligen gör i spelet.

Var är målet om man inte gör något alls själv? Att betala en månadskostnad? :/

Medlem

Nu spelar jag iofs inte spelet i fråga, men jag får ändå en sån där varm och mysig känsla inombords varje gång jag läser om fuskare som bannas. Det är bara så fint och vackert på nåt sätt...som en kattunge på en våräng i motljus.

Precis vad jag beövde för att komma i Julstämming. Tack!

SE

Medlem

Låt mig spela ren single player och fuska hur mycket jag vill. Att spelföretagen ska bestämma hur spelare vill spela är förbaskat irriterande.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

mitt inlägg var inte om Swifty utan det var någon jäkla warlock i en 5 manna och där gör ingen några 28miljoner i dps

12
Skriv svar