Battlefield 3: Detta innehåller nästa DLC-paket

Robot
Battlefield 3: Detta innehåller nästa DLC-paket

Är End Game-paketet det sista tillägget till Battlefield 3?

#dice, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 3: Detta innehåller nästa DLC-paket

känns lite tråkigt med ytterligare med ett "vanligt mappack" istället för nått mer nytt typ ww2 eller vietnam

Medlem

Jag skulle velat ha en ww1-2 expansion med enorma lag..

Medlem

Dropwhat..?

2142 flirt..?

Fan är min titan då?

Medlem

vietnam skulle vara coolt. Men en 16pers bana med endast flygplans fiteclub skulle också varit nice

Medlem

battlefield 1700tal, minuspoäng om man inte står i ett led när man skjuter


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Cute_ninja. Alla campers skulle älaka det!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

battlefield 1700tal, minuspoäng om man inte står i ett led när man skjuter

Skulle faktiskt kunna vara roligt. BF:1861.


signatur

Burn in the light.

Medlem

eller battlefield bambi hunt, alla nya spelare i ett lag med bra vapen och alla experioenced i at lag med endast kvniv å pistol ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Äntligen, som jag väntat och längtat efter CTF!

Medlem

Mjölk-mjölk-mjölk.

Inaktiv

BF4 i slutet på 2013 då antagligen. Provade lira igår, tog faktiskt en hel timma innan en tysk kom in och HS:ade alla. + i kanten bice.

Medlem
Skrivet av Kneeeta:

Mjölk-mjölk-mjölk.

Ja.. 5 expansioner + mycket annat för 395kr håller med.

Medlem

Bästa dom kan komma på?

Inaktiv
Skrivet av Bl4ckh4wk:
Skrivet av Kneeeta:

Mjölk-mjölk-mjölk.

Ja.. 5 expansioner + mycket annat för 395kr håller med.

Vad dyrt! Jag betalade bar 345 för BF3 + alla expansioner på Origin.

Skrivet av Kneeeta:

Mjölk-mjölk-mjölk.

Gå och göm dig i ett skåp.

Medlem

Mer eller mindre redan dött för mig, småsaker som (som jag alltid gnäller över bland kommentarerna..) att man bara spawnar i luften när man gör ett paradrop från AC130 gör att spelet blir tråkigt.
Färgfiltret..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tror de kommer mjölka det ett tag till.

Själv har jag inte spelat det sedan "premium" släpptes och förstörde spelet för de som inte vill köpa spelet en gång till.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Vart är mina dinosaurier då? =(


signatur

Retro.

Inaktiv
Skrivet av Bl4ckh4wk:
Skrivet av Kneeeta:

Mjölk-mjölk-mjölk.

Ja.. 5 expansioner + mycket annat för 395kr håller med.

Sluta försvara BICE är du snäll. Jag hade gärna betalat 700kr för ett BF3, bara det fungerade och man tog tag i allt fuskandet. Helvete jag hade tom kunnat tänka mig en månadsavgift bara det fungerade som det utannonserades, vilket det inte ens gör idag.

Läser nu f.ö. 499:- för enbart premium och 249:- för enbart spelet alt. 599:- för bägge i samma paket. Var får du alla mappacks(vilket det egentligen är) för 395?

Medlem

Förstår inte er som snackar om att "mjölka" spelare på pengar. Visst, det finns en rätt tråkig tendens att släppa spel med begränsat innehåll, för att sen öka på med nya dlc titt som tätt. Man får liksom inget "komplett spel" direkt när man köper det.

Jag kan också tycka att BF3 var LITE åt det hållet. Kunde gärna varit lite fler kartor med från början t ex....

MEN.....vad fan. Antingen köper man expansionerna och lever med att det kostar 500:- extra för ....låt säga minst 100 timmars extra underhållning. Eller så visar man utgivarna att man inte tycker det är skäligt och struntar i att köpa.....så kanske man tror att de anstränger sig lite mer för att göra oss nöjda nästa gång.

Men att köpa, spela, och sen gnälla över att det tas betalt för att skapa något som man faktiskt tycker är jävligt kul....är det inte lite lamt ändå?

Medlem

Dom sparar krutet och lägger det på BF 4 lagom till nästa sommar istället...


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av adamtore:

Läser nu f.ö. 499:- för enbart premium och 249:- för enbart spelet alt. 599:- för bägge i samma paket. Var får du alla mappacks(vilket det egentligen är) för 395?

395kr på Webhallen. Sedan så räknar jag inte med själva BF3 då det inte är en "mjölkning"?

Medlem

Lirar dagligen och är förmodligen något av det bästa jag spelat någonsin.

Går inte att tröttna

Inaktiv

Jag hade tusen gånger hellre spelet ett fps som utspelade sig i det amerikanska inbördeskriget eller från något annat historiskt slag. Jag är så otroligt less på generiska nutids-shooters

Medlem

Hade velat ha 2143...

Medlem

spelar folk fortfarande battlefield 3?

Inaktiv

Saknar codename eagle och bf1942.


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem
Skrivet av Bl4ckh4wk:
Skrivet av adamtore:

Läser nu f.ö. 499:- för enbart premium och 249:- för enbart spelet alt. 599:- för bägge i samma paket. Var får du alla mappacks(vilket det egentligen är) för 395?

395kr på Webhallen. Sedan så räknar jag inte med själva BF3 då det inte är en "mjölkning"?

398kr för Battlefield 3 Premium Edition (Inkluderar BF3 och Premium) på spelbutiken

Medlem

Hade faktiskt hoppats på fler co-op banor.... synd.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

battlefield 1700tal, minuspoäng om man inte står i ett led när man skjuter

Hade velat stå längst bak i det ledet, blir så jobbigt annars.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

12
Skriv svar