Årets stora julrea på Steam är här!

Robot
Årets stora julrea på Steam är här!

Kläm på alla de digitala spelboxarna och jaga fram de bästa priserna – men se till så inte din plånbok springer och gömmer sig!

#nyhetstips


Medlem
Årets stora julrea på Steam är här!

Usch, suger att vara pank på julen när alla reor är igång >.<

Medlem

Inget värt än så länge enligt mig, fast snart kommer de säkert upp nåt värt

Medlem

Aldrig kört Mirrors Edge, men givet köp för 25 kr

Medlem

Ush, suger att få löning imorgon nu när steam rean drar igång.

Medlem

Det här är något jag hatar med spelbranschen:

http://www.nattbruset.se/2012-12-20_200248.jpg

EDIT: Var bara något strul med Steams servrar, jag F5:ade och så dök produkterna upp igen. Men det ändrar inte vad jag tycker om regioner inom spelbranschen ändå...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Och den är SÄMST, uppenbarligen så gjorde förra årets exploatering till att dom nu skippat coal-liknande system.... zzz

Tyckte hela eventet kring förra årets rea var kul... nu är det bara meh

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Det här är något jag hatar med spelbranschen:

http://www.nattbruset.se/2012-12-20_200248.jpg

Dock har det ju troligen bara buggat sig för dig.

Medlem

Min stackars privatekonomi... Köpte precis Hitman: Absolution till mig själv och Mirror's Edge till tjejen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kan ju rekommendera THQ-paketet även om man redan äger ett par av spelen... 25 euro för allt det är löjligt.

Medlem

sämst är att jag inte kan rösta på vad som skall komma näst =(

Inaktiv

Hur fungerar det, det står när jag går in på ett specifikt spel att rean håller tills 5 januari, kommer priset alltså vara nedsänkt på just det spelet tills 5 januari?

Tänker jag rätt? Eller är erbjudandet bara idag?

Medlem

Slår till mot Mirrors Edge idag då

Medlem
Skrivet av Veqtor:

Och den är SÄMST, uppenbarligen så gjorde förra årets exploatering till att dom nu skippat coal-liknande system.... zzz

Tyckte hela eventet kring förra årets rea var kul... nu är det bara meh

Håller med. Jag brydde mig inte så mycket om kolet, utan jag tyckte bara att det var skoj med något nytt. Man fick dessutom testa lite F2P-spel som man nog aldrig hade testat annars.

Det känns som att det inte lär bli så mycket köp för min del. Det har varit så sjukt många bra paket med Humble Bundle och andra bundles i år att man har skrapat ihop en hel del spel redan.

Medlem

Natural Selection 2 rekommenderas till alla.

OML
Medlem
Skrivet av Veqtor:

Och den är SÄMST, uppenbarligen så gjorde förra årets exploatering till att dom nu skippat coal-liknande system.... zzz

Tyckte hela eventet kring förra årets rea var kul... nu är det bara meh

Det är precis så som jag känner, jag hade sett fram emot att samla kol, köpa nya spel och låsa upp achievment för att få ännu mer kol som man sedan kunde byta in, det var underbart.

Jag har aldrig spenderat så mycket pengar på spel på en gång som då.

Skrivet av Corolyn:

Kan ju rekommendera THQ-paketet även om man redan äger ett par av spelen... 25 euro för allt det är löjligt.

Är också sugen på THQ paketet men har en fråga: Om man redan har ett eller två spel på sitt konto kan man då ge bort "dubbletten" till en vän? Eller vad händer....

Medlem
Skrivet av Yellow_Snowflake:
Skrivet av Corolyn:

Kan ju rekommendera THQ-paketet även om man redan äger ett par av spelen... 25 euro för allt det är löjligt.

Är också sugen på THQ paketet men har en fråga: Om man redan har ett eller två spel på sitt konto kan man då ge bort "dubbletten" till en vän? Eller vad händer....

Du får inga extra kopior.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

Batman Arkham city GOTY fick det bli

Medlem

Första inköpet blev Terraria, kliat i fingrarna ett tag nu.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Första inköpet för mig blev Desponia! Imorgon får man ännu mer cash så då blir det till att köpa fler! Hoppas Fable 3 kommer på 75% sale istället för 50%. Hade det till Xboxet som jag sålde i sommras och jag gillade det riktigt mkt! Lirade ut de 3 gånger men är sjukt sugen på att dra igenom det en fjärde gång! ;D

Medlem

Härligt att se, köpte Hitman: Absolutin. Torchlight2, Dishonored såväl som Alice madness returns i förrgår.
Money wasted


signatur

Rwa?

Medlem

Hade redan Arkham City fast köpt på GMG så man hade deras irriterande capsule client. Fick bli Arham City på steam nu när man fick med alla dlc också.

Medlem

Hahaha OFTA! Vilken tur jag har! Valve hade tydligen gjort något fel så nu precis så ändrades Fable 3 från 50% off till 75%! Haha vilken tur! ;D

Medlem

Jag som nyss hade slösat iväg pengar på Humble Indie Bundeln, gör ont i plånboken nu =D

Medlem

natural selection 2 för 90 spänn

Medlem

Väntar på Borderlands 2 DLC prisdropp, men antar att dessa är för nya?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Väntar på Borderlands 2 DLC prisdropp, men antar att dessa är för nya?

Ja. Eftersom BL2 är på daily nu och dlcn inte är prissänkt så kommer det inte att ske denna rea

Medlem

Men höstrean hade bättre priser.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Natural Selection 2 rekommenderas till alla.

Ett riktigt grymt spel som har fått på tok för lite uppmärksamhet i spelvärlden. Nu när det är 60% så tycker jag alla ska slå till.

12
Skriv svar