Sex intensiva minuter från Crysis 3

Robot
Sex intensiva minuter från Crysis 3

Prophet och Psycho vadar genom en djungel av gräs i gameplay-demonstrationen från Crysis 3.

#crytek, #crysis-3


Medlem
Sex intensiva minuter från Crysis 3

Är det bara jag eller ser det ut som om spelet laggar som bara den i videon? =/

Medlem

Det är ju inte färdigt än...

Medlem

Alldeles för likt Crysis 2.

Medlem

Ser inte ut som Psycho och det låter som en ny röstskådespelare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Med tanke på rörelserna så ser det ut som de kör med Gamepad. Kan väl hoppas på att det är 360 matrial och därför det laggar?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Synd att videon är så extremt komprimerad. Blir lite grötigt.

Medlem

Varför ska dom alltid använda konsol material när dom test spelar, alla vet att en vettig gamer spelar inte så, och aimar inte så fruktansvärt dåligt heller, inte heller skulle han behöva en granat kastare i slutet, och skulle heller inte behöva skjuta 3 granat skott för döda en av dom fienderna som dör av en granat tom.

=D kommer aldrig förstå mig på spel utvecklare deras tankesätt är ju lika med noll när det gäller göra videos för fps spel den saken är säker

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Varför ska dom alltid använda konsol material när dom test spelar, alla vet att en vettig gamer spelar inte så, och aimar inte så fruktansvärt dåligt heller, inte heller skulle han behöva en granat kastare i slutet, och skulle heller inte behöva skjuta 3 granat skott för döda en av dom fienderna som dör av en granat tom.

=D kommer aldrig förstå mig på spel utvecklare deras tankesätt är ju lika med noll när det gäller göra videos för fps spel den saken är säker

Generellt använder man numer PC-versionen med en handkontroller för att folk ska tro det är konsolversionen som visas upp, idiotisk marknadsföring.

Medlem
Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av FuzioN:

Varför ska dom alltid använda konsol material när dom test spelar, alla vet att en vettig gamer spelar inte så, och aimar inte så fruktansvärt dåligt heller, inte heller skulle han behöva en granat kastare i slutet, och skulle heller inte behöva skjuta 3 granat skott för döda en av dom fienderna som dör av en granat tom.

=D kommer aldrig förstå mig på spel utvecklare deras tankesätt är ju lika med noll när det gäller göra videos för fps spel den saken är säker

Generellt använder man numer PC-versionen med en handkontroller för att folk ska tro det är konsolversionen som visas upp, idiotisk marknadsföring.

jo, men det är ju helt fel, roliga är oxå när spelen alla mechaniks anpassas till consoler så spelen blir helt nerdummade och skräp istället för göra PC > konsol visst det blir väl svårare för kontroll nissarna men allvarligt talat är det inte bättre det är skicklighet att spela på båda 2 än att göra det ett komplett skämt för pc och okej för konsoler.

Trist :/

Medlem

Nej.
Bara nej...

Medlem

Sen när det släpps så finns där inget gräs längre.

Medlem

En godsvagn med den hastigheten i dom svängarna hade fetvält..

҉EXPLOSIONS ҉

Medlem

Ähfan, jag spelar om Crysis 1 igen då...

Medlem

skulle vara mer intressant om det stod "sexintensiva minuter från far cry 3"

AW8
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Ser inte ut som Psycho och det låter som en ny röstskådespelare.

Det är en ny röstskådespelare. :/

Kan bli roligt att få reda på vad han har haft för sig sedan Crysis... men spelet och handlingen känns avlägset det första Crysis, och med Psycho's minimala karaktär ifrån Warhead gör den nya rösten ju att det knappt finns någon koppling kvar till den gamla britten. Kommer säkert att verka som en helt ny karaktär i ett annat universum än det första Crysis.

Prophet's röstskådespelare (älskar hans röst) är väl det enda som kopplar ihop ettan med uppföljarna vid det här laget. Utom honom hade jag nog knappt orkat intressera mig för detta spel.

Skrivet av Sandman666:

Ähfan, jag spelar om Crysis 1 igen då...

Spelade nyligen ända fram till Core, och det är ren spelglädje att ta sig genom djungeln och med olika medel krossa fienden. Jag kan fortfarande inte få nog av att leka med fysiken när jag raserar hus och fäller palmer, grafiken är gudomlig och den dynamiska musiken från Inon Zur bygger upp stämningen enormt.


signatur

PC gamer 'til I die.

1
Skriv svar