Tank! Tank! Tank!

Robot
Tank! Tank! Tank!

Metalliska skräcködlor, köttiga pansarvagnar och fullständig förödelse – Tank! Tank! Tank! har allt. Eller?

#tank-tank-tank, #rampage, #namco-bandai, #sega


Medlem
Tank! Tank! Tank!

Låter som om dom får tanka om lite.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Upplägget skulle kunna gjort detta spel hur bra som helst. Efter att ha sett första trailern blev jag sjukligt avskräckt och förlorade alla förhoppningar om att spelet skulle kunna erbjuda något i underhållningsvärde.

Förstår inte hur ett sådant spel tar sig ut på marknaden, å andra sidan lär det inte vara sista gången det sker och det är definitivt inte första.

Medlem

Hahaha tanka om dagens skämt

Medlem

Kolla steam, finns mer skit än vettiga spel nu för tiden..

Medlem
Skrivet av conthox:

Låter som om dom får tanka om lite.

Man skulle kunna säga att spelet (s)tank.

Var inte så hård mot spelet, det är ju trots allt tanken som räknas.


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem

Recension på Darksiders 2 - Wii U edition? snälla?

Medlem

Med tanke på att det är ett gratis reklamjippo-spel för St1 (för tankande människor) så är det ju en god tanke! Fast nu kanske jag tankte fel?

Ti.
Medlem

Välkommen till FZ.se M. Gill.
Visst är det här ditt första piece för FZ?

Medlem
Skrivet av Ti.:

Välkommen till FZ.se M. Gill.
Visst är det här ditt första piece för FZ?

Nope, han har skrivit här ganska länge

Medlem
Skrivet av baggso:

Kolla steam, finns mer skit än vettiga spel nu för tiden..

Det var det mest löjliga påståendet jag läst senaste veckan

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av baggso:

Kolla steam, finns mer skit än vettiga spel nu för tiden..

Det var det mest löjliga påståendet jag läst senaste veckan

OK? De verkar ju släppa igenom vilket spel som helst, det behöver ju inte vara klart ens, även fast de säger att det är.. Se WarZ t.ex. ta det inte fel, det finns fortfarande många bra och färdiga spel men de mindre bra/ofärdiga har ökat i antal, det kan du inte förneka.. Valve har ju sluta prova spelen innan de läggs upp dvs att mer skit kommer upp

Medlem

Välkomna till next-gen!

Medlem

Även om jag måste erkänna att jag gillade spelet, så är jag lite besviken på innehållet. Bara en sån enkel sak som att man skulle kunna dodga skott (ungefär som i Star Fox när man kör Landmaster) skulle kunna öka spelvärdet avsevärt. Nu är det för enkel styrning och spelet saknar djup.

Hursomhelst, kul partyspel med polarna, men hade kunnat vara så mycket mer. Hoppas på en uppföljare!

1
Skriv svar