Teaser från fanskapad Deus Ex-film

Robot
Teaser från fanskapad Deus Ex-film

Kortfilmen som baseras på händelserna i Deus Ex: Human Revolution släpps snart.

#deus-ex-human-revolution-1


Medlem
Teaser från fanskapad Deus Ex-film

Fan väl gjord Kan bli lovande.

Medlem

Kan bli lovande.

Inaktiv

Gieeeeeeeeeeeeeeeeef

Medlem

Den var riktigt bra gjord, får akta oss nu bara så inga fanmade video haters kommer och kastar "bajs" på oss för vi gillar detta. Är rätt vanligt att såna ger sig på folk som gillar något nytt

Medlem

Imponerande produktionsvärden för en fanfilm, får bara hoppas de inte hamnar i rättsliga problem med Eidos/Square (särskilt som de nyligen sålt filmrättigheterna för Deus Ex-serien) så de får ut filmen.

/ LordDaimos

Snyggt, jag har lust att plocka fram spelet nu igen bara för det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

coolt


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Fett najs!


signatur

Meep!

Medlem

Najj, är anti fanfilmer vars enda merit är att dom lyckas se Hollywood ut för lite pengar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

tja jag skulle säga att "fan" är ett ganska vidsträckt uttryck ... Professionella video skapare kan också klassificeras som "fans"

Medlem

På tal om Deus Ex:Human revolution, får vi se någon uppföljare snart? Var ju ett fantastiskt spel och det sålde väl bra så hade väntat mig att det skulle dyka upp mer snart.. det vill jag gärna ha!

Medlem

Såg välgjort ut. Jag är lite allergisk mot för mycket konstpauser, men känslan stämde väl överens med spelet.

Medlem

lätt 120kr för att få se den på bio

Inaktiv

Hade inte CBS planer på att göra en film baserat på Deus Ex: Human Revolution?

Medlem

De borde färgkorrigera så att det matchar DXHR guld-aktiga färgton tycker jag, men bortsätt från det såg det väldigt bra ut.

1
Skriv svar