Årets stora julrea på Steam är här!

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Första inköpet för mig blev Desponia! Imorgon får man ännu mer cash så då blir det till att köpa fler! Hoppas Fable 3 kommer på 75% sale istället för 50%. Hade det till Xboxet som jag sålde i sommras och jag gillade det riktigt mkt! Lirade ut de 3 gånger men är sjukt sugen på att dra igenom det en fjärde gång! ;D

Såg att de har samtliga delar till 75% rabatt i snabbrean, när detta skrivs är det lite mindre än 8 timmar kvar av den.

Edit: Såg nu att du redan sett detta.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Johan3043:

Första inköpet för mig blev Desponia! Imorgon får man ännu mer cash så då blir det till att köpa fler! Hoppas Fable 3 kommer på 75% sale istället för 50%. Hade det till Xboxet som jag sålde i sommras och jag gillade det riktigt mkt! Lirade ut de 3 gånger men är sjukt sugen på att dra igenom det en fjärde gång! ;D

Såg att de har samtliga delar till 75% rabatt i snabbrean, när detta skrivs är det lite mindre än 8 timmar kvar av den.

Edit: Såg nu att du redan sett detta.

Haha jo ^^ Tack endå!

Medlem

Bättre och billigare att vänta ut BL2 tills det blir en GOTY edition

Medlem

GAH! Jobbigt med alla bra billiga spel... men vill ha boxar


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Är Mirror's Edge kul?

Skrivet av Kvillen:

Aldrig kört Mirrors Edge, men givet köp för 25 kr

Mindre än 25kr. Jag har spelat demot men fastnade inte. Nu kanske man ska slå till ändå.
Jag hoppas och tror på att Xcom dyker upp för 50%. Vi får se.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Är Mirror's Edge kul?

Skrivet av Kvillen:

Aldrig kört Mirrors Edge, men givet köp för 25 kr

Mindre än 25kr. Jag har spelat demot men fastnade inte. Nu kanske man ska slå till ändå.
Jag hoppas och tror på att Xcom dyker upp för 50%. Vi får se.

Xcom finns för 300 kr nu, tveksamt att det blir så mycket billigare på ett tag


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Batman Arkham city GOTY fick det bli

Notera att spelet har mycket elak DRM. Max 5st installationer och ett max antal på hur många gånger man deaktiverar installationen.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Qvisten:

Batman Arkham city GOTY fick det bli

Notera att spelet har mycket elak DRM. Max 5st installationer och ett max antal på hur många gånger man deaktiverar installationen.

Inget trevlig DRM må jag säga, men spelar oftast igenom ett spel sen spelar jag det aldrig igen
Värre är GFWL som jag avskyr. Fick kopiera filer till system32 och klydda innan jag fick igång spelet men funakar bra nu.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Qvisten:

Batman Arkham city GOTY fick det bli

Notera att spelet har mycket elak DRM. Max 5st installationer och ett max antal på hur många gånger man deaktiverar installationen.

Togs inte detta bort efter all kritik, kanske jag som minns fel.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Qvisten:

Batman Arkham city GOTY fick det bli

Notera att spelet har mycket elak DRM. Max 5st installationer och ett max antal på hur många gånger man deaktiverar installationen.

Togs inte detta bort efter all kritik, kanske jag som minns fel.

När det var installerat på steam fick jag ändå slå in nycklen i nått som låste up, tror det var DRM:et sen ännu en gång sen i GFWL. Riktigt sjukt Men spelet funkar ju bara och är rätt okej

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Qvisten:

Batman Arkham city GOTY fick det bli

Notera att spelet har mycket elak DRM. Max 5st installationer och ett max antal på hur många gånger man deaktiverar installationen.

Togs inte detta bort efter all kritik, kanske jag som minns fel.

Nix, det finns kvar, även på GOTY. Enligt det jag har läst på steam forum så ska de aldrig ta bort det. Och inte någonstans så informeras köparen om att man får göra ett X antal avinstallationer. Borde ju räcka att man redan har köpt spelet på steam, det låses ju till det kontot, men nix...de går rejält till överdift. Och spelet tar enormt med tid att starta med alla DRM...

12
Skriv svar