Google är bråkmakare #1 just nu?

Medlem
Google är bråkmakare #1 just nu?

När jag försöker söka får jag antingen bara upp en tom resultats-sida, eller så laddar den ner en fil vid namn "search.jsoc". Ena vägen runt problemet tycks vara att gå till images, söka där, sen tillbaka till search-tabben.

Jag kör Chrome, men problemet reproduceras varje gång i IE och FF. Heller inte bara för mig, så det är inget lokalt problem. .

Någon som sprungit på en lösning?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Funkar helt ok här, nått prob med din isp kanske?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Nope, folk från hela världen har problem.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Medlem

När folk över hela världen är drabbade?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

När folk över hela världen är drabbade?

Det vore ganska osannolikt förvisso. Kan du länka till några som har samma problem? För jag har inte hört något om det, eller har hittat någon annan med liknande problem.

Medlem

Det varierar lite var man läser när folk råkat ut för det. Verkar som att det kommer och går lite.

http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/4rAd5jl6...

Den lösning folk ger är att stänga av instant, men det fungerar inte för mig. För mig är det dessutom inte en lösning, utan en workaround.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har du FasterChrome/FastestFox så kanske du måste ta bort det också. Osäkert vad rotproblemet är. Antingen så har något du installerat på din webbläsare buggat ur, eller så är det något annat. Det verkar inte vara globalt, utan bara för folk som har installera dessa extensions. Det är vad jag kan tyda från din länk, och liknande.

Medlem

Hm. Ska kolla runt i mina extensions. Håller en ganska hård koll på vad jag har dock, så har inte ens funderat på det.

Gör alltid funktionalitets-test enligt script efter varje extension-install. Återkommer med hur det går.

Tack för tipset.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Update:

Avaktiverade AutoPager, och problemet tycks ha löst sig. Det är dock något jag verkligen använder, så är det någon som känner till något alternativ?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar