Medlem
Steam´s Julrea

Vad har ni införskaffat er ?

Själv blev det Mirror`s Edge för ca 20 kr
Klarade spelet på x- lådan för en massa år sedan, ska blir o nöta nu till jul

Rekommenderas till alla, extremt bra spel.

Medlem

Jag har köpt TES Morrowind och Oblivion samt Fallout 3 (alla GOTY) på GG, men ingenting från Steam ännu.

Medlem

Jag har inte köpt nåt än som jag inte har hittat nåt som intresserar mig.

Medlem

Hitills har jag bara hittat Ys Origin som faller mig i smaken.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Hitills har jag bara hittat Ys Origin som faller mig i smaken.

Ys spelen har alltid varit trevliga!

Har inte köpt på mig så mycket än då jag har en hel del sedan tidigare jag inte spelat, har bara blivit lite billiga indie-spel än så länge. Troligtvis kommer det bli ett par lite dyrare titlar, men blir nog att köra Witcher 2 i jul till att börja med.

Defy Gravity Extended: http://store.steampowered.com/app/96100
Wizorb: http://store.steampowered.com/app/207420/

Medlem

Jag har kommit till en punkt då jag redan har det mesta av det jag vill ha sedan tidigare reor. Det enda som intresserar mig smått i nuläget är en Half-Life-samling billigare än den brukar vara vid reor och kanske Bethesda/Elder Scrolls paketet om det droppar till 75%. Jag måste säga att THQ-paketet för tillfället är mycket prisvärt för sina 25€, hade jag inte haft en del av spelen där redan hade jag införskaffat det.

Medlem

Höst rean hade bättre priser. Sonic generation gick på 100kr I förra rean och 150 den här rean. Anno 2070 kostar 80kr på cdon och 250kr när det är rea på steam. Däremot är borderlands 2 vāldigt billigt på steam nu

Medlem

Chivalry: Medieval Warfare köpte jag idag. Mycket roligt och omväxlande när man tröttnat på shooters lite

Medlem

Nya Hitman och The walking dead


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Köpte L.A. Noire för 75 kr på Steams rea men blir ledsen när jag spelar det. Xbox 360 copy paste to PC = Samma grafik som det var på min konsol och att min I7 Quad Core med 2011 års supergrafikkort Nvidia GTX 590 knäar på 24 FPS om jag har högsta inställningarna. Grafikkorts-Fläkten är i alla fall jätte-tyst när jag spelar.

Rekommenderar ingen att köpa spelet till PC om ni inte bara är ute efter billigt pris på ett spel. Spela detta spel på konsol istället om ni har någon.

Blir nog bara L.A. Noire som jag köpt, vilket visade sig vara onödigt.


signatur

Det var detta...

Medlem

Jag hann tyvärr köpa liret till PC :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har inte köpt något på Steam än, men passade på att köpa Far Cry 3 på CDON för 199:-. Om det blir något på Steam så blir det isåfall Just Cause 2, Civilization V: Gods and Kings eller Mark of the Ninja, men har inte riktigt bestämt mig för vilket än.

Medlem

Hittills så har det blivit Dark Souls och Bastion.

Men jag sneglar lite på FTL.

Medlem

Problemet är att steams konkurenter också har rea sammtidigt som steam och med lägre priser. Men gta är väldigt billig nu på steam.

1
Skriv svar