Star Trek: The Video Game släpps i april

Robot
Star Trek: The Video Game släpps i april

Sätt din phaser på gaming och fundera om den kommande kooperative rymdpangaren från Digital Extreme är något att längta efter i påskatider.

#namco-bandai, #star-trek, #digital-extremes


Medlem
Star Trek: The Video Game släpps i april

vilken kanon?

Medlem

Action spel av star trek, för mig har aldrig Star Trek handlat om action snarare om utforskande. Star wars lämpar sig bättre för action. Men det kan ju bli bra ändå vi får vänta och se.

Inaktiv
Skrivet av napoleon390:

Action spel av star trek, för mig har aldrig Star Trek handlat om action snarare om utforskande. Star wars lämpar sig bättre för action. Men det kan ju bli bra ändå vi får vänta och se.

Håller med dig fullständigt! Låt oss också hoppas att det inte blir lika billigt som Mass Effect 3.

Medlem
Skrivet av fghrdfg:

in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

x

x

x
│\_╭╭╭╭╭_/│  
 │         │\|/  
 │ ●     ● │—☆—  
 │○ ╰┬┬┬╯ ○│/|\  
 │   ╰—╯   /  
 ╰—┬○————┬○╯  
  ╭│     │╮  
  ╰┴—————┴╯

Spam - klicka ej.
-Edit-
Bytte ut länkarna till X så att ingen klickar via mitt svar

Medlem

Fast Star Trek Elite Force var faktiskt helt okej. Är bara story biten bra placerad så fungerar det. Finns ju en del ställen i Star Trek där det är krig som utspelas.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

tycker det påminner en del om Mass effect...

Det fina med Star Trek är att det finns många raser och karaktärer att skapa en bra story från, här ser man ödlor med laserpistoler (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Moderna Star Trek är inget att hänga i granen.

Skrivet av Friberg:

Moderna Star Trek är inget att hänga i granen.

Nix...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det fina med Star Trek är att det finns många raser och karaktärer att skapa en bra story från, här ser man ödlor med laserpistoler (?)

"ödlor med laserpistoler"

Det torde vara Gorn (känd från TOS): http://en.memory-alpha.org/wiki/Gorn


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Star Trek spel behöver mindre action och mer "Space Engine" och mer "Universe Sandbox"

Medlem
Skrivet av s3ng:

Star Trek spel behöver mindre action och mer "Space Engine" och mer "Universe Sandbox"

Mer Nexus: The Jupiter Incident hade också suttit fint i Star Trek.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Fast Star Trek Elite Force var faktiskt helt okej. Är bara story biten bra placerad så fungerar det. Finns ju en del ställen i Star Trek där det är krig som utspelas.

Precis, kolla bara på Star Trek: Deep Space 9. Under seriens gång så blir hela Federationen invarderad och ett stort krig bryter ut i alpha kvadranten. Det fungerade jäkligt bra och var sjukt välskrivet <3

Själv kommer jag garanterat skaffa det här spelet, har en polare som är lika Trekkie som jag, så det kommer bli riktigt kul att spela co-op. Hoppas bara jag får spela som Spock


signatur

Game long and prosper

Skrivet av darkthunder:
Skrivet av walter_iego:

Det fina med Star Trek är att det finns många raser och karaktärer att skapa en bra story från, här ser man ödlor med laserpistoler (?)

"ödlor med laserpistoler"

Det torde vara Gorn (känd från TOS): http://en.memory-alpha.org/wiki/Gorn

Skrivet av darkthunder:
Skrivet av walter_iego:

Det fina med Star Trek är att det finns många raser och karaktärer att skapa en bra story från, här ser man ödlor med laserpistoler (?)

"ödlor med laserpistoler"

Det torde vara Gorn (känd från TOS): http://en.memory-alpha.org/wiki/Gorn

Jag tänkte på det med, sedan undrade jag, varför vill man ens ta med något som liknar monstret från en av de sämsta avsnitten i hela serien?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ctrl:

Fast Star Trek Elite Force var faktiskt helt okej. Är bara story biten bra placerad så fungerar det. Finns ju en del ställen i Star Trek där det är krig som utspelas.

Precis, kolla bara på Star Trek: Deep Space 9. Under seriens gång så blir hela Federationen invarderad och ett stort krig bryter ut i alpha kvadranten. Det fungerade jäkligt bra och var sjukt välskrivet &lt;3

Själv kommer jag garanterat skaffa det här spelet, har en polare som är lika Trekkie som jag, så det kommer bli riktigt kul att spela co-op. Hoppas bara jag får spela som Spock

Måste säga att Deep Space 9 utan tvekan är min favoritserie! Väldigt genomtänkta avsnitt och troligtvis de bästa karaktärerna.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ctrl:

Fast Star Trek Elite Force var faktiskt helt okej. Är bara story biten bra placerad så fungerar det. Finns ju en del ställen i Star Trek där det är krig som utspelas.

Precis, kolla bara på Star Trek: Deep Space 9. Under seriens gång så blir hela Federationen invarderad och ett stort krig bryter ut i alpha kvadranten. Det fungerade jäkligt bra och var sjukt välskrivet &lt;3

Själv kommer jag garanterat skaffa det här spelet, har en polare som är lika Trekkie som jag, så det kommer bli riktigt kul att spela co-op. Hoppas bara jag får spela som Spock

Måste säga att Deep Space 9 utan tvekan är min favoritserie! Väldigt genomtänkta avsnitt och troligtvis de bästa karaktärerna.

Samma här, jag älskade DS9 så fruktansvärt mycket när den gick på tv4 sci-fi Riktigt härliga karaktärer är det ju också xD Manusförfattarna ligger verkligen i toppkvalité. DS9 är inte bara min favorit Star Trek serie, utan en av de bästa serierna jag sett överhuvud taget


signatur

Game long and prosper

Medlem

Håller med. DS9 är otroligt bra. Har sett den flera gånger.

Ser fram emot detta spelet. Det kan nog bli helt ok.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Friberg:

Moderna Star Trek är inget att hänga i granen.

Nix...

Medlem

Intressant med co-op.. men varför denna förkärlek för 3:e persons titt-över-axel perspektivet?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Tycker tyvärr detta såg riktigt trist ut, men kan nog bero på att jag inte är ett star trek fan heller så. Så fort sådant visas på tv trycker jag på en annan kanal eller stänger av tvn.

Medlem

Ni har fel allihop. Jeri Ryan är bara med i Voyager... så.

1
Skriv svar