Julkalendern, lucka 22 – Ocensurerat

Robot
Julkalendern, lucka 22 – Ocensurerat

Vissa scener borde aldrig ha lämnat klipprummet. Men det gjorde de, och därmed är temat för dagens julkalender spikat. Det är... ocensurerat.


Medlem
Julkalendern, lucka 22 – Ocensurerat

Ajuste jorden skulle gå under.. märkligt att dom inte hade rätt maya folket, för de kan ju bara inte ha gjort en kalender och tänkt att "2000år framåt i tiden räcker så länge, vi fortsätter om ett tag." Nä jorden skulle gå under

Medlem

Jag kan också förutspå att världen går under när min kalender på väggen är slut.
Dock kommer både väggen och kalendern likt förbaskat sitta kvar efter min domedagsteori.

KoP
Medlem
Skrivet av baggso:

Ajuste jorden skulle gå under.. märkligt att dom inte hade rätt maya folket, för de kan ju bara inte ha gjort en kalender och tänkt att "2000år framåt i tiden räcker så länge, vi fortsätter om ett tag." Nä jorden skulle gå under

Märkligt att dom inte hade rätt? Dom förutspådde aldrig jordens undergång. Det är bara en grov missuppfattning upphausat av domedagshetsare och sen har den sinneslöa pöbeln hakat på.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av baggso:

Ajuste jorden skulle gå under.. märkligt att dom inte hade rätt maya folket, för de kan ju bara inte ha gjort en kalender och tänkt att "2000år framåt i tiden räcker så länge, vi fortsätter om ett tag." Nä jorden skulle gå under

Märkligt att dom inte hade rätt? Dom förutspådde aldrig jordens undergång. Det är bara en grov missuppfattning upphausat av domedagshetsare och sen har den sinneslöa pöbeln hakat på.

Jag vet jag vet

Medlem

Fredrik vet att man inte får dra för hårt!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=pxf4...

TALAHAUKIVARMA!

Varför o varföööör ...tittar vi på "Marios" skrev


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Varför o varföööör ...tittar vi på "Marios" skrev

Varför inte?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av baggso:

Ajuste jorden skulle gå under.. märkligt att dom inte hade rätt maya folket, för de kan ju bara inte ha gjort en kalender och tänkt att "2000år framåt i tiden räcker så länge, vi fortsätter om ett tag." Nä jorden skulle gå under

Finns ju en fortsättning på Maya kalendern om jag minns rätt, var väl någon nyhet om det förut.

Inaktiv

Väldigt avigt och obekvämt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DrToker:

Väldigt avigt och obekvämt.

Tänk på oss då!


signatur
1
Skriv svar