Teaser från Elite: Dangerous – pangpang i rymden

Robot
Teaser från Elite: Dangerous – pangpang i rymden

Kickstarter-insamlingen för David Brabens rymdäventyr pågår för fullt. Ny film visar upp hur det kan tänkas se ut med en befolkad rymd.

#elite-dangerous


Medlem
Teaser från Elite: Dangerous – pangpang i rymden

Sweet!
"Star Citizen" och ett nytt Elite!

Medlem

Har backat båda, detta kan bli riktigt jävla nice..

Medlem

Tänker spela som en bountyhunter explorer pirate trader!

Medlem

Frontier: Elite 2 måste vara ett av de spel genom historien som jag spelat överlägset mest. Så många timmar jag lade ner på det fantastiska spelet på Amigan.
Hoppas verkligen att det här blir något bra.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Inte för att vara negativ men det står fel i artikeltexten, det är inte amerikanska dollar utan engelska pund då de håller till i England, lite mer koll önskas.
Tack och God jul!

Medlem

Tror ni att dom kommer att klara målet på KS? Det ser ju inte så lovandeut tycker jag , och mina 15£ gjorde ju inte så stor skillnad....

Jag är orolig.

Medlem
Skrivet av Almajty:

Tror ni att dom kommer att klara målet på KS? Det ser ju inte så lovandeut tycker jag , och mina 15£ gjorde ju inte så stor skillnad....

Jag är orolig.

Ser ju inte jättebra ut.. =(

Medlem

Blir nog att lägga in lite Julklappspengar till sig själv och se vad det blir av det i framtiden.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av Almajty:

Tror ni att dom kommer att klara målet på KS? Det ser ju inte så lovandeut tycker jag , och mina 15£ gjorde ju inte så stor skillnad....

Jag är orolig.

Ser ju inte jättebra ut.. =(

Att det går lite trögt kan bero på julen, men jag tycker att det trots allt ser positivt ut. Det är just nu 13 dar kvar och de har precis lagt till 6 st nya pledge-varianter - ett smart drag som innebär att många av dem som redan satsat kommer att hosta upp lite till. Jag själv gjorde det nyss, passade på och skaffade Federal Tradern.

Har märkt i flera kickstarters på sistone att det är många som väntar in i det sista med att köpa in sig, så det har blivit en rush precis i slutet. Om liknande händer för Elite så borde det gå vägen.

Medlem

Nope inte en chans, slår inte det första elite även om grafiken är bättre.

Då lirar jag hellre mina elitecloner!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Pledgade precis 40£


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

1
Skriv svar