Wow konto med många gubbar BYTES mot lvl 30 lol account på eu West!

Medlem
Wow konto med många gubbar BYTES mot lvl 30 lol account på eu West!

Tjenare.. Som sagt. har lagt ner min wow karriär för drygt 2 månader sen. Och spelar nu för tiden bara LoL. så tänkte se om det finns någon som vill byta sitt lvl 30 account på Eu west mot mitt wow account. Och jag är ingen scamer, vill bara bli av med mitt account.

Lite info

- 5st 85 och även en 90 shaman på stormscale (horde)
- 1st 90 paladin på Ravencrest (alliance
- 1 90 warlock på Tarren mill (horde)
- Lite rar mounts finns. Som raven lord etc.
- ungefär 8000achivment points.
- Alla 90s har pvp gear!
Vet dock inte mer hur mycket som finns på accountet eftersom jag inte har spelat på länge.

OBS! Finns inge gametime på Accountet.

Är ni intresserad? hör av er här nedan.

Inaktiv

Låter som en scam.

Ge mig någon vecka så levlar jag upp ett konto åt dig på EU West

Medlem

Jag förstår inte hur du kan påstå att du inte har spelat på länge när du har flera karaktärer i lvl 90, med gear dessutom.

Jag tror för övrigt att varken Blizzard eller FZ ser med blida ögon på byte/försäljning av WoW-konton.

Medlem

Oh herregud.. Vet inte vad man ska skriva så folk tror på mig att det inte är en scam.

Spelade upp 3 90s sen sket jag i wow för det var så sämst. thats it.

Och spelar bara lol med mina polare men nästan alla spelar på west, och har inte orken att spela upp ett nytt på west, sen har jag lite pengar just nu för att kunna föra över mitt account från EU nordic & east till west.

Så det är därför jag vill byta med någon som känner att dom inte spelar lol längre och inte behöver det.

Medlem
Skrivet av Mattedude:

Oh herregud.. Vet inte vad man ska skriva så folk tror på mig att det inte är en scam.

Spelade upp 3 90s sen sket jag i wow för det var så sämst. thats it.

Och spelar bara lol med mina polare men nästan alla spelar på west, och har inte orken att spela upp ett nytt på west, sen har jag lite pengar just nu för att kunna föra över mitt account från EU nordic & east till west.

Så det är därför jag vill byta med någon som känner att dom inte spelar lol längre och inte behöver det.

Det har ingen betydelse om det är en "scam" eller ej eftersom det oavsett bryter mot Blizzards regler vilket resulterar i att kontot blir bannat.

Utöver detta är det alltid enkelt för den riktiga ägaren att få tillbaka sitt konto med eller utan medgivandet från den man sålt till, därför sitter man väldigt osäkert som köpare och det finns ingenting du kan säga som ändrar på detta faktum.

1
Skriv svar