Medlem
Tävling

Köpte nyligen senaste Humble Indie Bundle, men jag äger redan Binding of Isaac, så därför lottar jag ut spelet här på bloggen.

Tävlingen är att ni ska gissa vilken spelserie jag kommer prata om i min Musik-kalender på julafton, den 24:e luckan alltså.
Endast en gissning per person, skriver ni flera gissningar så är det den senaste som gäller!
Om ingen gissar rätt så väljer jag helt enkelt det spelet med bäst musik i mitt tycke bland gissningarna.

Tävlingen pågår till den 23:e December kl 23.59 och vinnaren får The Binding of Isaac + DLC:et Wrath of the lamb på Steam!

Vinnaren meddelas på julafton!

God Jul och lycka till!

(Och nej, jag tänker inte fuska eller något för att få någon att medvetet förlora, vilken serie jag ska prata om på julafton är hugget i sten.)

Edit: Tävlingen är avslutad och vinnaren är

Traveller In Time

Han var inne på rätt konsol iallafall och gissade med en serie vars musik jag älskar!

#blogg

Medlem
Tävling

Seriöst? Ingen?

Medlem

The Elder Scrolls serien?

Okej då, är väll mä ändå! vad sägs om...Actraiser? eh, bra gissning tycker jag själv.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Oh kommentarer

Medlem

Drar väl till med en vild gissning på Psychonauts. Älskade spelet när jag körde det för ca 2-3 år sedan ^^

Medlem

Det här är garanterat inte rätt, men en spelserie som du BORDE prata om är Yakuza! Fantastisk musik ibland!

Medlem

Jag tycker du har visat upp en mängd grymma speltracks, men med tanke på juligheter är jag vid en rätt skräpig dator som hackar när den går in på din hela blogg. Så, jag kan inte säkerställa att min gissning inte dykt upp.

Chrono Trigger kan jag inte komma ihåg att jag sett!

Fantaaaastisk musik!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv
Medlem

Megaman-serien... fast jag har redan Binding of Isaac =O

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Megaman-serien... fast jag har redan Binding of Isaac =O

*ähum* [http://www.fz.se/bloggar/luftman/20121213/luftmans-musik-kale...]

Medlem

Snart är det bara en timme kvar, kom igen folks!

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av DarkZide8:

Megaman-serien... fast jag har redan Binding of Isaac =O

*ähum* [http://www.fz.se/bloggar/luftman/20121213/luftmans-musik-kale...]

Fan. Jag kolla inte, utan skrev bara vad jag hade velat se ;). Nice bloggpost you have there...

1
Skriv svar