Dynasty Warriors 8 fångat på film

Robot
Dynasty Warriors 8 fångat på film

Spelet för dig som vill lära dig mer om kinesisk historia och slakta tusentals fiender samtidigt.

#dynasty-warriors-8, #tecmo-koei


Medlem
Dynasty Warriors 8 fångat på film

Jag förstår varken vad de säger eller vad det står.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Haha Sebastian, sitter du och tjyvhåller på en massa nyheter till efter tolvslaget så att du ska få sovmorgon på julafton ?

Medlem

Hoppas verkligen det är lite mer till det detta gång än bara trycka på X. Jag älskade 2, 4:an å det lilla jag prövade 5:an men 6:an fann jag personligen för simplifierat och om nånting så var det tvärtom det behövde bli.

Jävligt nice som ett pick up and play spel annars, det var alltid lätt att dra nån runda när man inte kände för något speciellt så att säga.

Fat nu har ju jag inte en PS3, så det berör väll inte mig kanske.

Inaktiv

Det star ju 真・三國無双7 inte 8

Det ar forovrigt ett perfekt spel nar man sitter tva bakfulla polare och vill ha nagot latt men underhallande att nota. Man levlar och for fler fardigheter(skills) och uppdragen kraver ibland lite taktik och samarbete. Men i stort sett ar det in och roj!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Skrivet av Decado:

Haha Sebastian, sitter du och tjyvhåller på en massa nyheter till efter tolvslaget så att du ska få sovmorgon på julafton ?

A man's gotta do what a man's gotta do.

1
Skriv svar