Fler Steam-titlar får grönt ljus i mitten av januari

Robot
Fler Steam-titlar får grönt ljus i mitten av januari

Den 15 januari avslöjas vilka Greenlight-titlar som Valve ger tillåtelse att publicera på Steam.

#valve


Medlem
Fler Steam-titlar får grönt ljus i mitten av januari

Jag vill bara säga att jag finns här om någon vill prata som inte har det så bra eller så roligt under julen <3

mer info finns på min blogg under Julkalender #24 - 2012

Medlem
Medlem

Ska ni verkligen göra en artikel varje gång spel ska bli greenlightade?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag vill bara säga att jag finns här om någon vill prata som inte har det så bra eller så roligt under julen &lt;3

mer info finns på min blogg under Julkalender #24 - 2012

Förlåt men... vad har det med artikeln, eller ja, något ö.h.t. att göra?

Medlem
Skrivet av Xzander:

Förlåt men... vad har det med artikeln, eller ja, något ö.h.t. att göra?

Det finns offtopic, men sen finns det inlägg som alltid är okay. Twisteds var av den senare kategorin, och den som läser den här artikeln gör det säkerligen under julen.

En stor till TwistedCrunch.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag säger bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Medlem

Ah, färgblind som man är så hittade jag inte Källan,


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Väntar fortfarande på Shantae, känns som om många som röstar har fått helt fel uppfattning av spelet, deras första video som spelas när man går in på greenlight sidan hjälper inte dock, en mer irriterande promo får man leta efter.

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Xzander:

Förlåt men... vad har det med artikeln, eller ja, något ö.h.t. att göra?

Det finns offtopic, men sen finns det inlägg som alltid är okay. Twisteds var av den senare kategorin, och den som läser den här artikeln gör det säkerligen under julen.

En stor till TwistedCrunch.

Skrivet av TwistedCrunch:

Jag säger bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Visst, det kanske finns folk som uppskattar det men för egen del kändes det bara väldigt flummigt att skriva som kommentar på denna artikel, bättre i så fall att göra en forumtråd om det eller något. Sen behöver du (TwistedCrunch) inte bli så butthurt. Jag anser inte att jag "lekte kaxig" någonstans i min kommentar, det var snarare en helt berättigad fråga om något jag kände var lite... ja, konstigt.

Eller så är jag cynisk. Whatever och skitsamma, God Jul på er i vilket fall!

Medlem

Men Greenlight skall vi alltså bestämma vilka spel som duger för Steam fast vi inte kan spela dom? Fast vi inte kan kolla om utvecklarna är seriösa? Jag fattar inte Greenlight. Känns som det är så dömt att misslyckas. Enda sättet skulle vara om man bara röstade lite på vilka idéer man gillade så gjorde Valve resten av jobbet. Kanske är så det fungerar egentligen? Men det låter ju inte så på dom iallafall.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Xzander:

Visst, det kanske finns folk som uppskattar det men för egen del kändes det bara väldigt flummigt att skriva som kommentar på denna artikel, bättre i så fall att göra en forumtråd om det eller något. Sen behöver du (TwistedCrunch) inte bli så butthurt. Jag anser inte att jag "lekte kaxig" någonstans i min kommentar, det var snarare en helt berättigad fråga om något jag kände var lite... ja, konstigt.

Eller så är jag cynisk. Whatever och skitsamma, God Jul på er i vilket fall!

Vill egentligen inte spåra ur den här tråden ytterligare, men kände att det var viktigt att poängtera att Twisteds "svar" ovan tydligen var tänkt till någon/några som pm:at honom. Det var inte ditt inlägg han avsåg. Inte direkt solklart att det var tänkt så, men han skrev det i sin blogg förut.

Hur som, go go OnT nu. God Jul på dig också!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Jag kan inte säga att jag känner mig så där värst säker på "Greenlight" mer, STEAM kommer säkert hålla ett extra vakande öga på alla spelproducenter från och med nu, men skadan är ändå gjord...

Jag tycker ingen ska få någon genväg till gräddfilen, vilket många försöker att få tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar