Vampyrjägarspelet Van Helsing filmat

Robot
Vampyrjägarspelet Van Helsing filmat

The Incredible Adventures of Van Helsing släpps någon gång nästa år till Windows, Mac, Xbox 360 och Playstation 3.

#the-incredible-adventures-of-van-helsing, #king-arthur-the-role-playing-wargame


Medlem
Vampyrjägarspelet Van Helsing filmat

Vad är meningen med den sjukt icke-hotfulla halmhatten?

Medlem

Det finns bara En riktig Van Helsing


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

ELF
Medlem

Van Helsing har väl aldrig varit trollkarl?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Van Helsing har väl aldrig varit trollkarl?

Är väl för att spelet skall får lite fler dimensioner och därför inte vara lika enformigt som det skulle varit om man bara ville ha ett svärd och en pistol. Såg inte så intressant ut dock, trots magilektionerna och halmhatten.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Gillar grafiken, men snälla. Inget mer "Diablo Look-Alike" mmorpg. För fan.

Hade för övrigt hoppats på ett Van Helsing med 3;rd person view och härliga slagkombos. Det hade varit mycket uppskattat tror jag!

Medlem

är detta ett skämt? min första tanke iallafall! vaför göra ÄNNU ett diablo liknande spel ? finns det inte nog många redan ?!

Medlem

Såg riktigt snyggt ut.. lite förvånad, aldrig hört talas om det.
Kan bli intressant!

Medlem

Dog inte Van Helsing med filmen? Bara att titta på trailern var ju avskräckande nog. Sämsta CGI sen Gräsklipparmannen!

Medlem

Håll er borta från detta spel. Utvecklarna är Neocore games framförallt kända från deras Kings Arthur serie som är notoriskt buggig.

Det värsta är inte buggarna utan hur de gång på gång dumförklarat spelarna genom att t.ex. jämföra spel med film och att vägra fixa buggar som gör att folk inte kan spela spelen överhuvudtaget.

Kom ihåg detta innan ni beslutar er för att stödja ett så här pass hemskt företag!

1
Skriv svar