Bytes: Humble THQ Bundle mot Steamspel.

Medlem
Bytes: Humble THQ Bundle mot Steamspel.

Jag passade på att köpa några THQ-paket för att ge bort till familj och vänner för några veckor sedan. Nu är det så att det har blivit en över och jag undrar om någon är intresserad av att byta med mig.

Spelen som ingår är: Darksiders, Red Faction: Armageddon, Metro 2033, Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts, och Company of Heroes: Tales of Valor. Det finns bara en nyckel så det går inte att byta enskilda spel.

Har ni några gifts eller så liggande på Steam så vore det idealt. Det enda egentliga kravet jag har är att jag inte redan äger spelet så det är bara att PM:a erbjudanden.

För att se vilka spel jag redan har kan ni ta en titt i min spelsamling här på FZ eller på Steam: http://steamcommunity.com/id/Fanboyen/games?tab=all

Medlem

Får man fråga vad du betalade för varje bundle? Rätt drägligt beteende om du betalade typ 1-5 dollar per st och nu försöker byta bort dom.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Får man fråga vad du betalade för varje bundle? Rätt drägligt beteende om du betalade typ 1-5 dollar per st och nu försöker byta bort dom.

Inte Odrägligt då?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av kaealy:

Får man fråga vad du betalade för varje bundle? Rätt drägligt beteende om du betalade typ 1-5 dollar per st och nu försöker byta bort dom.

Det är fullkomligt valfritt att byta eller inte. Det är inte precis som att jag försöker byta till mig ett spel för 100kr, priset har ingen betydelse så länge någon kan erbjuda mig någonting kul. Speciellt nu när det finns spel som man rear ut för 20-30kr på Steam tycker jag att det ändå är en rätt schysst deal jag erbjuder.

Det råkade bara bli ett paket mer än nödvändigt då personen det var tänkt till inte har tillgång till en dator så som det ser ut nu.

1
Skriv svar