Julkalender #24 - 2012

Medlem
Julkalender #24 - 2012

UPDATE 1.0 (13:59):
- Webhallens erbjudanden ligger fortfarande nere (jag rekommenderar att man hör av sig till dem tidigast torsdag 27/12 och ber dem hjälpa er. Deras kundtjänst är suverän och brukar alltid lösa alla problem)
- 1 timme kvar nu till Kalle Anka och hans vänner - jul

UPDATE 1.1 (20:12):
- Det går nu att göra beställning på Webhallens erbjudanden.

Jag skulle bara vilja tacka alla mina underbara läsare som verkligen har uppskattat detta som ni gjorde förra året med.

Men ni får ha en riktigt GOD JUL och ät mycket god julmat idag, samt glöm inte bort att titta på KALLE ANKA kl. 15.00 på SVT 1.

Men nu kör vi igång sista luckan då:

WEBHALLEN:
- Jays a-Jays Four Handsfree - Svart 299 kr
- Nanoxia Deep Silence 1 - Svart (Ej PSU) 895 kr
- Nintendo Wii U Premium - Webhallen Julbundle 4490 kr
- Webhallen Config D12-0405 - i7-3930K 32490 kr

CDON:
- Alla Video-On-Demand filmer Endast 9 kr/st
- Timberland Shirts 399 kr (OBS! Först till kvarn!)
- Fujitsu Lifebook AH532 Intel i3 2890 kr
- The Boxx'r Bag-in-Box Vinkyl 499 kr

Discshop:
- Batman - Arkham City - Armored Edition (Wii U) 399 kr
- Bo Widerberg - En Filmografi (7-disc) (DVD) 399 kr
- OBH Nordica Kaffebryggare Galaxy 2308 299 kr
- En Julsaga (DVD) 69 kr
- Fem Myror är fler än fyra elefanter - Del 2 (PC) 39 kr

Nordicfeel:
- Britney Spears - Hidden Fantasy (EdP 100ml, Body Souffle 100ml) 315 kr

Elgiganten:
- Electrolux Ergorapido 2in1 Dammsugare ZB2944W 1090 kr
- Elgiganten tjuvstartar mellandagsrean på deras hemsida!

SIBA:
- Önskar en God Jul (dem flesta butiker har stängt idag)

OBS! Notera att jag hämtar uppgifterna från respektive företag. Om inte priset stämmer på någon produkt, så får ni kontakta kundtjänst så får de hjälpa er så att priset blir korrekt!

Här kommer lite fina julbilder:

#blogg

Medlem
Julkalender #24 - 2012

Fan vad schysst av dig att prata med dom som inte har det så bra! (Y)

Medlem

Tack för alla länkar och så

Medlem
Skrivet av alexst4:

Fan vad schysst av dig att prata med dom som inte har det så bra! (Y)


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av alexst4:

Fan vad schysst av dig att prata med dom som inte har det så bra! (Y)

förstod inte din kommentar där?

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av alexst4:

Fan vad schysst av dig att prata med dom som inte har det så bra! (Y)

förstod inte din kommentar där?

Kanske missförstod den men du skrev så här: Samt att jag vill bara säga att om det inte finns någon här som har det så bra på julen så finns jag här om ni skulle vilja prata ut om något eller bara ha någon att prata med, ni kan även nå mig på Kik (xxkliverxx).

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av alexst4:

Fan vad schysst av dig att prata med dom som inte har det så bra! (Y)

förstod inte din kommentar där?

Jag tyckte det var onödigt att skriva samma sak två ggr, så jag citerade honom


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fina bilder längst ner!

God Jul och tack för alla rabattlänkinlägg!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag säger bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Medlem

Tack för alla uppdateringar och en riktig god jul till er allihopa!

Har kollat erbjudande här varje dag, men blev faktiskt inte ett enda köp. Får se om jag har mer tur i mellandagsrean!

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag ser bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Jag tror inte de i den här tråden försökte vara kaxiga, utan att de helt enkelt tyckte det var en schysst gest av dig

God jul på dig, och en strålande klapptipssatsning. Jag blev ett antal böcker starkare, och med det ökade min kunskap än mer inför framtiden.

Må alla där ute ha en dag där tankar om värme väcker någonting starkt ni kan bära med er in i framtiden.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag ser bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Jag tror inte de i den här tråden försökte vara kaxiga, utan att de helt enkelt tyckte det var en schysst gest av dig

God jul på dig, och en strålande klapptipssatsning. Jag blev ett antal böcker starkare, och med det ökade min kunskap än mer inför framtiden.

Må alla där ute ha en dag där tankar om värme väcker någonting starkt ni kan bära med er in i framtiden.

Tja Harpan

kul att höra.. hoppas du får en trevlig julafton.. Jo jag förstår dem som har skrivit här.. det meddelandet var inte till dem utan dem som läser min blogg och skickar ett meddelande och säger att det är töntigt osv.. var menat till dem inte er andra som bara ger positiva kommentarer <3

<3 God Jul <3

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag ser bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Jag tror inte de i den här tråden försökte vara kaxiga, utan att de helt enkelt tyckte det var en schysst gest av dig

God jul på dig, och en strålande klapptipssatsning. Jag blev ett antal böcker starkare, och med det ökade min kunskap än mer inför framtiden.

Må alla där ute ha en dag där tankar om värme väcker någonting starkt ni kan bära med er in i framtiden.

Tja Harpan

kul att höra.. hoppas du får en trevlig julafton.. Jo jag förstår dem som har skrivit här.. det meddelandet var inte till dem utan dem som läser min blogg och skickar ett meddelande och säger att det är töntigt osv.. var menat till dem inte er andra som bara ger positiva kommentarer &lt;3

&lt;3 God Jul &lt;3

Du borde nog ha poängterat att det var folk som skickat personliga PM. Trodde först du var full eller påverkad, vilket jag faktiskt tänkte påpeka att du kanske inte var bästa person att hjälpa andra ensamma människor.

Tackar för länkarna och det har blivit ett och annat köp.

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag säger bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Om du menar mig så kan du ta dig i arslet? Kan du inte ta en komplimang eller?

Medlem
Skrivet av alexst4:
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag säger bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Om du menar mig så kan du ta dig i arslet? Kan du inte ta en komplimang eller?

LOL någon som kände sig träffad... Du har inte ens hört av dig så lägg ner!

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av alexst4:
Skrivet av TwistedCrunch:

Jag säger bara en sak... Så jävla töntigt att leka kaxig bakom en datorskärm eller ens försöka vara elaka när det inte går så bra ändå så för er, nu när det är julafton....

Försök att sluta tro att ert liv är så jävla perfekt när det finns folk som verkligen behöver ha någon att prata med under t.ex. idag för dem är helt ensamna och kanske inte har några vänner att vända sig till....

Jag säger bara GOD JUL till alla här som förtjänar det!

Om du menar mig så kan du ta dig i arslet? Kan du inte ta en komplimang eller?

LOL någon som kände sig träffad... Du har inte ens hört av dig så lägg ner!

Alex: Det är inte dig han syftade på, det var ett PM han fått.

Twisted, det är jättesynd att folk är så neggo att de PMar dig för en sådan sak, men när du skriver ett aggressivt, någorlunda riktat öppet brev och lägger det i en tråd så verkar det endast som om du riktar det åt personer som skrivit i tråden i fråga (även om det inte är så du menar). Då är det som upplagt för att det ska bli feltolkningar.

Så allt är bara missförstånd (i alla fall här). Kiss and make up!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Alex: Det är inte dig han syftade på, det var ett PM han fått.

Twisted, det är jättesynd att folk är så neggo att de PMar dig för en sådan sak, men när du skriver ett aggressivt, någorlunda riktat öppet brev och lägger det i en tråd så verkar det endast som om du riktar det åt personer som skrivit i tråden i fråga (även om det inte är så du menar). Då är det som upplagt för att det ska bli feltolkningar.

Så allt är bara missförstånd (i alla fall här). Kiss and make up!

Exakt! God jul på dig WildThing.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar