3d problem med asus vg278h

Medlem
3d problem med asus vg278h

Hej på er! Fick nu min asus vg278h. Riktigt härlig skärm. Men nu är det ett problem. jag har försökt att få igång 3d glasögonen (nvidia v2 glasögon men inbyggd sändare) . Det funkar inte.

I början så lös dom. grönt, grönt rött blinkade det typ. när man körde 3d wizard så blev ena ögat bara svart och tonade bort efter 5 sek - 15 sek. Så jag tänkte att dom behövdes säkert laddas. Så jag började ladda dom i ca 1 timme men nu startar dom inte alls. Laddnings lampan funkar men inte mottagningslampan. vi testade min kompis glasögon och dom funkade. Fel på mina glasögon eller är det något man kan fixa kanske?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Låter som fel med glasögonen om din kompis fungerade.Kontakta försäljaren.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Låter som fel med glasögonen om din kompis fungerade.Kontakta försäljaren.

Ska göra det i morgon! Är typ glapp där man stoppar i kontakten. Vicker man på kontakten så rör sig hela kretskortet i glasögonen. Det gör det inte på min kompis.. Tråkigt att man alltid ska få måndags exemplar hela tiden!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar