Säljes mycket bra och prisvärd Gaming-PC! *SÅLD*

Inaktiv
Säljes mycket bra och prisvärd Gaming-PC! *SÅLD*

*SÅLD*

Nu är det dags för mig att säga farväl till min fina gamingrigg med en liten tår i ögat.
Säljes följande och komplett:

Chassi: Corsair Obsidian 800D + (3st 120mm's fläktar, 2st 140's fläktar) i fint skick!
Moderkort: Asus P8Z68-V Pro GEN3
CPU: Intel® Core™ i7-2600K 3.4GHz 3.8GHz turbocore (Haft uppe och kört den i 4.6GHz utan problem med H80 kylaren)
Kylare: Corsair Cooling Hydro H80
Minne: Corsair XMS 4x4 16GBGB 1600MHz
Grafikkort: Gigabyte Windforce GeForce GTX 660 Ti 2GB
SSD's: Corsair F120 SSD 120GB | Corsair Force 3 SSD 120GB
Lagringsdiskar: WD Caviar Black 500GB 7200RPM + WD VelociRaptor 160GB 10000RPM
Nätdel: Corsair TX850W
Monitor: LG Flatron W2363D-PF 120HZ
Mus: Razer DeathAdder 3500DPI
Musmatta: Razer Goliathus
Tangentbord: Logitech ULTRAX
Webkamera: Logitech Webcam 200
Hörlurar: Koss SB45

Pris: 8000kr

Tillbehör i m.m. finns orginalkartonger till bland annat H80-kylaren, Moderkortet, Grafikkortet.
Senaste inköp är grafikkort och var bara några månader sedan. Kan vid intresse naturligtvis skicka med kvitton som finns om så önskas!

Inget säljes enskilt!

Snabb affär önskas tack!

Mvh,

Inaktiv
Medlem

Dom som redan har en bra skärm och annat lull till (tangentbort, webbkamera etc) köper nog hellre nya komponenter för den summan än att få beg. (och få extrasaker som man inte behöver). Intresset kanske blir större om du delar upp sakerna och inte säljer allt tillsammans. Typ datorn för sig, skärmen för sig och tillbehören för sig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Dom som redan har en bra skärm och annat lull till (tangentbort, webbkamera etc) köper nog hellre nya komponenter för den summan än att få beg. (och få extrasaker som man inte behöver). Intresset kanske blir större om du delar upp sakerna och inte säljer allt tillsammans. Typ datorn för sig, skärmen för sig och tillbehören för sig.

Fz är väl inte mitt primära ställe att sälja elektronik på, har redan fått massa intressenter, men tack för dina synpunkter. Priset är dessutom inte ens i närheten av en överdrift, ligger i underkant mot många andra som säljer sämre prylar för högre summa, och då jämför jag med en marknad där intresset/kunskap för komponenter är stort.

1
Skriv svar