ViaPlay på en PS3 nära dig!

Medlem
ViaPlay på en PS3 nära dig!

Nu har ViaPlay appen släppts till PS3. Det du behöver för att få tillgång till ViaPlay (1 mån test) via ditt PS3 system är ett giltligt kreditkort.
Efter att du reggat dig och ska börja kolla på en film så kommer det dyka upp ett meddelande om att du måste vara PSN Plus kund för att kunna se filmerna. Men det är inget problem , för i det meddelandet så får du även en reedem code som du knappar in i din PS3a och som ger dig PSN Plus gratis i en månad.

länk till viaplay ps3: http://viaplay.se/devices/playstation3


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Utbudet känns lite större och nyare än Netflix men gränsnittet är under all kritik. Tex så behöver jag nästan lupp för att kunna se vilken film jag har markören på och info syns inte.

Jag tycker nog att Netflix är mer PS3 anpassad än vad tex ViaPlay är.


signatur

Wasted.White.Boys

inK
Medlem
Skrivet av Banditen:

Utbudet känns lite större och nyare än Netflix men gränsnittet är under all kritik. Tex så behöver jag nästan lupp för att kunna se vilken film jag har markören på och info syns inte.

Jag tycker nog att Netflix är mer PS3 anpassad än vad tex ViaPlay är.

Ingår allt i ViaPlay som till datorn? Jag har haft ViaPlay tidigare till datorn och kollat på direktsänd sport. Funkar det till PS3an också?
Nu använder jag Netflix.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

En sak jag undrar är varför Viaplay till PS3 kräver att man har en prenumeration på Playstation plus?
Netflix till PS3 får jag utan att behöva betala något extra till Sony.

Medlem
Skrivet av inK:
Skrivet av Banditen:

Utbudet känns lite större och nyare än Netflix men gränsnittet är under all kritik. Tex så behöver jag nästan lupp för att kunna se vilken film jag har markören på och info syns inte.

Jag tycker nog att Netflix är mer PS3 anpassad än vad tex ViaPlay är.

Ingår allt i ViaPlay som till datorn? Jag har haft ViaPlay tidigare till datorn och kollat på direktsänd sport. Funkar det till PS3an också?
Nu använder jag Netflix.

ja du får sporten också i PS3an dock inte under test perioden


signatur

Wasted.White.Boys

1
Skriv svar