Digital distribution är framtiden för Mega Man

Robot
Digital distribution är framtiden för Mega Man

"Under den närmsta tiden känns digitalt som rätt väg för att uppleva Mega Man", säger Capcom-chefen Brett Elston.

#capcom


Medlem
Digital distribution är framtiden för Mega Man

Jaha. Minns jag svara på deras survey att jag ville ha en massa Megaman iaf. Men detta är lite trist enligt mig. Jag hade tyckt det hade varit kul med en anniversary-skiva med Megaman 1-10

Ge mig en remake på Wily Wars 2.5D!

Medlem

ett nytt battle network hade varit kul :PpPPppPPp

Inaktiv

Köper fortfarande mina spel billigare i butik än via Steam (även under deras mediokra rea). 8)

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Köper fortfarande mina spel billigare i butik än via Steam (även under deras mediokra rea). 8)

Nu när det gäller detta spelet så finns det inte ens till PC och inte heller på Steam.

Sedan personligen så går det köpa de flesta spel digitalt flera ggr billigare än på skiva men du behöver titta lite längre en steam för det, steam är enbart en av massvis av digitala distributörer.

T.ex. just nu kan du köpa t.ex. Borderlands 2 för ca 160 kr till PC digitalt, Billigast på skiva är 260 bara för att ta upp ett hyffsat nytt exempel.

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/rpgs/borderlan...
30% off with: GMG30-DPLIM-DN831

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Raklödder:

Köper fortfarande mina spel billigare i butik än via Steam (även under deras mediokra rea). 8)

Nu när det gäller detta spelet så finns det inte ens till PC och inte heller på Steam.

Sedan personligen så går det köpa de flesta spel digitalt flera ggr billigare än på skiva men du behöver titta lite längre en steam för det, steam är enbart en av massvis av digitala distributörer.

T.ex. just nu kan du köpa t.ex. Borderlands 2 för ca 160 kr till PC digitalt, Billigast på skiva är 260 bara för att ta upp ett hyffsat nytt exempel.

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/rpgs/borderlan...
30% off with: GMG30-DPLIM-DN831

Tänkte mer på att jag köpte samtliga Warhammer 40K spel för ynka 149,00kr i butik.

1
Skriv svar