War Z-mannen ber om ursäkt för sitt uppförande

Robot
War Z-mannen ber om ursäkt för sitt uppförande

"Jag kan lova er att från och med nu kommer saker vara mycket mer öppna, och vi kommer kommunicera bättre och engagera vår community i kommande features långt innan de dyker upp i spelet."

#nyhetstips, #the-war-z


Medlem
War Z-mannen ber om ursäkt för sitt uppförande

Bra.. Utan oss spelare är dom ju ingenting..


signatur

The spiders won,t find us here.

Inaktiv

Så de har bestämt sig för att inte ta pengarna och sticka? Utmärkt.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Too little, too late.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Pudel-mannen försöker reparera skadan: "Vi försökte blåsa er, men var inte medvetna om att gamers har sådan koll. Nu lägger jag ute lite lös text så det verkar som om vi bryr oss..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

kanske ger det en chans till när det är klart

Medlem

Tyckte inte han verkade så hemskt störig, förns nu.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

its to late to apologize.... its to laaaaaaaaaaaate!

Medlem

Mina pengar har tyvärr redan hamnat i den där mannens fickor, så allt man kan göra är väl att hoppas att man i framtiden får någon sorts valuta för pengarna.

Medlem

DAMAGE CONTROL!

Nej nej nej och åter igen nej.

Medlem

Jajaja vi säger att vi förlåter dig, visa nu oss att du kan fixa det bra istället.

Medlem

Jaha får man väl se om det blir ett köp i framtiden, det man fick testa i betan var ju ehm inget vidare, inte efter heller.

Medlem

Spelar ingen roll, personlighet är personlighet. Han kommer nog alltid vara ett analus hål. Fixa bara ett ordentligt spel som är värt pengarna så behöver det bara vara synd för dom som jobbar åt honom, och inte fansen.

Medlem

Vem är dåren? Dåren eller dårarna som följer dåren?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

köpte spelet för ett tag sen tillsammans med mina vänner och jag har spenderat över 50 timmar på det. jag tycker att det är riktigt roligt i de flesta fallen med undantag för alla buggar och hackers, men det är inte en stor del alls så jag kan säga att även om utvecklarna har ljugit och betett sig som fan vet vad så var det helt klart värt pengarna.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem
Skrivet av limmplimmp:

köpte spelet för ett tag sen tillsammans med mina vänner och jag har spenderat över 50 timmar på det. jag tycker att det är riktigt roligt i de flesta fallen med undantag för alla buggar och hackers, men det är inte en stor del alls så jag kan säga att även om utvecklarna har ljugit och betett sig som fan vet vad så var det helt klart värt pengarna.

Kan vara så. Men man får inte ljuga och lura människor på pengar, ajja bajja! Då blir det döden, eller böter i vanliga fall.

Medlem

"I'm sorry, here's my attempt at damage control, please keep giving me money."

Medlem

Haha, lurendrejeri. Aldrig i livet att man litar på en sådan utvecklare efter den scam dem gjorde

Medlem

Oseriösa skitföretag, brinn.

Medlem

Stackarn! Han uppenbarligen ljuger när han säger att han har utvecklat spelet i flera år.Och på allt annat dessutom. Han är totalt överbevisad på det.. Kanske ska nån reporter fråga han igen och se hur det är med den saken och kolla hans nya "ärliga avsikter.... Han är en 100% fullblods psykopat, en dåre helt enkelt, en lurendrejare!
vilken annan person i hela världen hade passat bättre än honom som presstalesman.
Det hade varit bättre för honom, hans företag om han helt enkelt hade hållit käften. Istället för att dumförklara spelarna,
Jag är stolt att jag inte har gynnat denna scam nolla. Det är inte första gången han lurar folk heller. Fick jag 50 000 och var tvungen att ge honom 10 000 av dom för att spela 2 min skulle jag vägra ta emot pengarna

Medlem

Det sorgliga är ju att folk kommer köpa deras spel ändå, även om dom behandlat sina kunder som svin, ljugit om innehållet, inte varnat om att folk i princip köper en produkt i Alpha stadiet osv.

On Topic:
Känns ju mest som ett lamt försök att övertyga oss konsumenter att det inte var deras fel och att vi borde ha fortsatt förtroende för dem.. fy skäms!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av skauninG:

Too little, too late.

Du tog orden rakt ur min mun. Vem fan tror han att han är?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Gött! Fortsätt nu kämpa, ni har verkligen potential i spelet!

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Det sorgliga är ju att folk kommer köpa deras spel ändå, även om dom behandlat sina kunder som svin, ljugit om innehållet, inte varnat om att folk i princip köper en produkt i Alpha stadiet osv.

On Topic:
Känns ju mest som ett lamt försök att övertyga oss konsumenter att det inte var deras fel och att vi borde ha fortsatt förtroende för dem.. fy skäms!

Ehm tanken var ju att det skulle vara som typ minecraft, börja med alpha sedan bli ett fullbordat spel, samma med dayZ standalone versionen. Vart sitter problemet?

Nu riktar jag en hel kritik till ni andra, även om han ljugit m.m så är han inte värre än vad många andra kan vara. Spelet i sig är roligt och ser inget fel på det, ni haters kan börja spendera tid att läsa om det som ni har intresse av och sluta tycka synd om oss som köper det eller säga vi är pappskallar som ens slänger pengar på warZ.

Det finns inget spel som är 100% färdigt. Det kommer alltid existera buggar i alla spel och det kommer komma nya buggar då spelen patchas. Sluta gnälla och gör något vettigare så bli alla glada och nöjda

Medlem

Hoppas Steam helt håller sig borta från denna utvecklare i framtiden. IMO så har han bränt alla sina skepp och förlorat all trovärdighet för gott.

Falsk marknadsföring är ingenting man ska ta lätt på och de tar bara skada av att associeras med de scamliknande metoder som War Z använt sig av. Nej, att be om ursäkt räcker inte när man medvetet försökt lura så många människor på detta sätt då det faktiskt är olagligt.

Det jag dock undrar mest över i allt detta, är hur Steam uppenbarligen kan lägga upp detta spel till försäljning, medans många andra mer högkvalitativa (och säkerligen mer seriösa) titlar måste ta sig igenom Greenlight först?

I slutändan känns det som att det ytterst är Valve som brustit i sin urvalsprocess och att det är de som måste se över sin kvalitetskontroll riktigt ordentligt.

Samtidigt är det skönt att se att gamers faktiskt kan göra en skillnad och att man lyckades få bort detta skräp från Steam.

SE

phi
Medlem

Sergay titov kan dra åt helvete.

Medlem

Detta spel kommer dö ut av sig själv när dayz standalone kommer ut

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Pudel-mannen försöker reparera skadan: "Vi försökte blåsa er, men var inte medvetna om att gamers har sådan koll. Nu lägger jag ute lite lös text så det verkar som om vi bryr oss..."

Precis, det är ju redan försent och finns ingen förlåtelse att hämta då dom/han uppenbarligen försökte blåsa folk i syfte att tjäna pengar, men det misslyckades.

Dom har också misslyckats i patentstriden om namnet WarZ, vilket är nice

http://www.idigitaltimes.com/articles/13962/20121224/war-z-tr...

gnu
Medlem

Det gick inte att läsa den texten med rysk brytning
Var nog inte sergey som skrev det själv

Medlem

Man is so easily corrupted by money.


signatur

Everybody needs help.

Skriv svar