Första Walking Dead-kapitlet gratis på Xbox Live

Robot
Första Walking Dead-kapitlet gratis på Xbox Live

Men bara under en begränsad tid – skynda att tanka!

#telltale, #the-walking-dead-2


Medlem
Första Walking Dead-kapitlet gratis på Xbox Live

Ganska irriterad för jag köpte det för ca 8-9 dagars sedan precis innan det blev gratis episode 1 -.-


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Medlem

Det är gratis på iOS också om någon är sugen ^^


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Det är gratis på iOS också om någon är sugen ^^

Köpte till PC under Steams julrea men har inte hunnit testa än. Tack för tips!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

KoP
Medlem
Citat:

Eftersom erbjudandet är tidsbegränsat (vi vet inte när det upphör!)

Erbjudandet borde upphöra imorgon eftersom det är en "deal of the day".

Kan nämna att övriga episoder går för halva priset också. 200 ms points per episod (24 kr).

Medlem
Skrivet av KoP:
Citat:

Eftersom erbjudandet är tidsbegränsat (vi vet inte när det upphör!)

Erbjudandet borde upphöra imorgon eftersom det är en "deal of the day".

Kan nämna att övriga episoder går för halva priset också. 200 ms points per episod (24 kr).

. Tackar KoP ska köpa alla nu


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Episode 1 är gratis fram till 31 December, däremot så är det bara idag som som dem andra kostar 200 ms points.

http://www.trueachievements.com/n11855/xbox-live-countdown-to...

Medlem
Skrivet av electric8:

Ganska irriterad för jag köpte det för ca 8-9 dagars sedan precis innan det blev gratis episode 1 -.-

Är i samma sits själv köpte den för 4 dagar sedan.

Medlem

#ForClementine <3

Medlem

kinda late news

Medlem

så bra spel att de gör inget att man betala för det


signatur

Malmö

Inaktiv

Den marknadsförings-taktiken funkade visst bra på mig! Spelade igenom första för att sedan köpa alla fyra efterföljande episoder! Riktigt kul spel , innovativt med mycket känsla men ändå rätt simpelt. Rekommenderas till alla som gillar TWD eller känner för något " nyskapande".


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Den marknadsförings-taktiken funkade visst bra på mig! Spelade igenom första för att sedan köpa alla fyra efterföljande episoder! Riktigt kul spel , innovativt med mycket känsla men ändå rätt simpelt. Rekommenderas till alla som gillar TWD eller känner för något " nyskapande".

Precis!! och dessutom var det inte mycket microsoft points det kostade heller. 800 va?

Inaktiv
Skrivet av Haeken:
Skrivet av zaphiren:

Den marknadsförings-taktiken funkade visst bra på mig! Spelade igenom första för att sedan köpa alla fyra efterföljande episoder! Riktigt kul spel , innovativt med mycket känsla men ändå rätt simpelt. Rekommenderas till alla som gillar TWD eller känner för något " nyskapande".

Precis!! och dessutom var det inte mycket microsoft points det kostade heller. 800 va?


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:
Skrivet av Haeken:
Skrivet av zaphiren:

Den marknadsförings-taktiken funkade visst bra på mig! Spelade igenom första för att sedan köpa alla fyra efterföljande episoder! Riktigt kul spel , innovativt med mycket känsla men ändå rätt simpelt. Rekommenderas till alla som gillar TWD eller känner för något " nyskapande".

Precis!! och dessutom var det inte mycket microsoft points det kostade heller. 800 va?

Ja precis 200 ms-points styck


signatur

War never changes.

1
Skriv svar