Forza Horizon röster!!

Medlem
Forza Horizon röster!!

Hallå där! Tänkte höra här om det är någon vänlig själ som vet hur man kan byta rösterna på Forza Horizon, från svenska till engelska. Börjar bli lite tjatigt med de svenska dåliga rösterna. Har läst lite om att man kan byta vart man kommer ifrån på inställningar på xboxen men fungerar ej!

Tackar på förhand!

Medlem

Jag har bara engelska röster. Är väll bara Demon som har svenska?


signatur

Det var detta...

Medlem

Nej, har det klara spelet och det är bara svenska röster som gäller tydligen?

Medlem

Citerar mig själv från demotråden:

Skrivet av Zymac:
Skrivet av Carlbark:

Efter 40 minuters lek så kändes det liiiiite snällare än 4:an. Lirade utan assists och det var lite mer förlåtande än tidigare, fortfarande bra känsla, lite dummare bara.

MEN stort plus på rally-biten, riktigt roligt att sitta och bråka med ratten när man flyger över lerväg.

Spelet var dock på svenska.... Med svenska röster.

Om du har inställt att du vill ha engelska som språk i menyer och sånt på Xboxen och den ändå ger dig svenska, testa då att även ändra land till England i xboxens meny. En del spel verkar skita vilket språk du föredrar.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Konstigt att jag bara får engelska hur jag än sätter inställningarna. Dock textat på svenska de gånger texten dyker upp vilket verkar komma sporadiskt. Och ja, jag har köpt PAL-versionen.


signatur

Det var detta...

Medlem

Kör du på svenska i xbox inställningarna?
På PS3 vet jag i alla fall att visa spel kör på svenska om man har svenska på i PS3 inställningarna, kan vara samma på xbox.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kör på engelska inställningar på xboxen, men går inte att byta "Local" alltså vart man bor. jag antar att det är problemet men går alltså inte byta.

Medlem

Jag kör svenska överallt och får engelska

Lite bakvända ändan där.


signatur

Det var detta...

Medlem

Varför gör de ens på svenska, och slösar pengar på sånt.
ingen vill väll höra ett spel på svenska? =D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Barnen älskar den kvinnliga svenka bolibompa-rösten


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar