Att svära i Dead Space 3 ger fördelar

Robot
Att svära i Dead Space 3 ger fördelar

Med hjälp av Kinect kan Dead Space 3 belöna dig för ditt fula ordförråd.

#dead-space-3, #visceral-games


Medlem
Att svära i Dead Space 3 ger fördelar

De amerikanska fotbolls mammorna kommer bli galna.

Medlem

Och det här skulle sälja spelet ännu mera?


signatur
Medlem
Skrivet av ReeBart:

De amerikanska fotbollsmammorna kommer bli galna.

Blir inte detta fel nu? för det är ju "soccer moms" man säger ju aldrig american soccer moms, så det är fotbollsmammorna man bara säger, men att de inte finns på något annat ställe än just i usa N' de grate 'Muricah så blir det rätt?

Medlem

Känns ju fruktansvärt löjligt på alla sätt..

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av ReeBart:

De amerikanska fotbolls mammorna kommer bli galna.

Blir inte detta fel nu? för det är ju "soccer moms" man säger ju aldrig american soccer moms, så det är fotbolls mammorna man bara säger, men att de inte finns på något annat ställe än just i usa N' de grate 'Muricah så blir det rätt?

När vi ändå håller på så kan det påpekas att fotbollsmammor skrivs ihop.

Medlem
Skrivet av cm0s:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av ReeBart:

De amerikanska fotbollsmammorna kommer bli galna.

Blir inte detta fel nu? för det är ju "soccer moms" man säger ju aldrig american soccer moms, så det är fotbollsmammorna man bara säger, men att de inte finns på något annat ställe än just i usa N' de grate 'Muricah så blir det rätt?

När vi ändå håller på så kan det påpekas att fotbollsmammor skrivs ihop.

Snodde bara ordet från första killen, ska ändra det

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av ReeBart:

De amerikanska fotbollsmammorna kommer bli galna.

Blir inte detta fel nu? för det är ju "soccer moms" man säger ju aldrig american soccer moms, så det är fotbollsmammorna man bara säger, men att de inte finns på något annat ställe än just i usa N' de grate 'Muricah så blir det rätt?

Han menade förmodligen mödrar av amerikansk härkomst och inte amerikansk fotboll.

Medlem
Medlem

AVGN kommer bli bäst på detta spelet då ju xD

Medlem
Medlem

Röstkommandon i Binary Domain blev ju stor succé.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

In space no one can hear you swear?

Medlem

"You one ugly mother f***er".


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Spelen evolverar!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Låter super najs.

Medlem

Jag kommer nå max level på 5 min då.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Jag kommer nå max level på 5 min då.

Undrar vad det blir för achievement...

Medlem

Gimmick anyone?


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Så om jag har en mic till PC så fungerar inte detta?

Eller är det bara de som spelar på Xbox 360 som svär och har sig? ;D

Aja, låter lite skumt att bara ha den funktionen för 360. Man vill ju veta vad som händer om man svär. ;D

Medlem

något jag aldrig fattat är varför kinect behövs till sådan löjlig grej.. folk har använt sig av mic'ar de senaste 15 åren till PC.. varför gör man en sån dumngrej Kinect exklusivt? korkat dumt och åter igen korkat

Medlem

Synd bara att Dead Space aldrig har fått mig att hoppa till

Medlem

jaha nu dog deadspace 3 också. jag ska med brandyxa masssakrera kontoren där de som bestämmer sånt här jobbar sanna mina ord.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Känns ju fruktansvärt löjligt på alla sätt..

Inte alls, i en svår situation kommer svordomar till en stor nytta.

Medlem

Tänk om man fick fördelar om man svor i Call of Duty, fatta vad alla små skitungar skulle göra bra ifrån sig då

Medlem
Skrivet av Ztreek:

något jag aldrig fattat är varför kinect behövs till sådan löjlig grej.. folk har använt sig av mic'ar de senaste 15 åren till PC.. varför gör man en sån dumngrej Kinect exklusivt? korkat dumt och åter igen korkat

Det är förmodligen för att dom ska kunna få en liten bonussumma av microsoft så dom kan smacka dit en "better with kinect" på spelboxen.

Medlem

Som skräddarsytt för småpojkar då.

Inaktiv

Öh.. EA blir löjligare och löjligare hela tiden. Om en vecka kommer de säkert annonsera ett DLC-pack med svordomar.

Medlem

Tourettes.... någon ^^

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Ztreek:

något jag aldrig fattat är varför kinect behövs till sådan löjlig grej.. folk har använt sig av mic'ar de senaste 15 åren till PC.. varför gör man en sån dumngrej Kinect exklusivt? korkat dumt och åter igen korkat

Det är förmodligen för att dom ska kunna få en liten bonussumma av microsoft så dom kan smacka dit en "better with kinect" på spelboxen.

anti-consumer.. skapa ännu mer hat mellan personer ocv konsoler, kul..

12
Skriv svar