Gameplay från Activisions Walking Dead-spel

Robot
Gameplay från Activisions Walking Dead-spel

Skrämmande eller skrämmande dåligt? Spana in gameplay från fps-Walking Dead.

#the-walking-dead-survival-instinct, #telltale-games


Medlem
Gameplay från Activisions Walking Dead-spel

Mja varför inte, men man ska alltid ta spel med Activision som publisher med en nypa salt ^^.
Sedan så har inte Terminal Reality något direkt bra "track record" om man skall säga så ;).

Skribent

Nja, det här tror jag inte på. Håller mig nog till Walking Dead-spelet från TellTale.

Medlem

Åh herregud vilken meningslös trailer. Hela 20sek går ju åt för att visa en snubbe som uppenbarligen pratar, man hör ju inte vad han säger direkt.

Måste vara den fulaste trailern jag sett på evigheter, alla kategorier.

Medlem

Vad är det för skit jag skådar!?

Medlem

Bara för serien var bra så kan man inte sälja vilken smörja som helst med samma namn.


signatur
Medlem

Vill se mer för att kunna bedöma, men av det lilla verkar det lite stelt och trist, men vem vet kanske bli bättre innan släpp. Man får väl vänta och se

Medlem

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Äh, jag fortsätter med Telltales Walking Dead och ZombiU i stället.

Medlem

Omöjligt att säga från klippet hur det blir men positivt att man inte verkar springa omkring och bara slakta zombies, verkar mer vara ett smygarspel?

Osmakligt, speciellt med tanke att massa småttingar säkert kommer spela det här. Det ser ut som "mord" på vanligt folk, inte Zombies.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Walking dead var bra för närheten som den tvingade på spelaren. Men jag tycker personligen att det räcker med Zombies nu. Åtminstone för ett bra tag framöver.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har inte mycket att säga om spelet.... men trailern är otroligt dåligt gjord.

gnu
Medlem

riktigt kassa animationer

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Såg Okej ut? Va i helvete har du inga krav på spelen alls?
Vad fan var det för jävla skitklipp de lagt ut?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tycker han som spelar är modig som inte kollar runt hörnen lite snabbt. Nej just det går ju inte med handkontroll...

Spelet hade varit lockande om det presenterats med tangentbord och mus.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Ser inte speciellt tilltalande ut.

Inaktiv

Activision släng er i väggen era tölpar!

Medlem

En inte mer än medioker serie förtjänar väl inte mer än ett mediokert spel.
Säsong 1 var okej, säsong 2 var ett familjedrama med zombies och säsong 3 har haft ett bra avsnitt hittills.

Detta spelet såg väldigt nybörjar-aktigt ut. Nästan lite postal-känsla. Jag är väldigt säker att detta spelet kommer bli totalt söndersågat av allihopa när det släpps(inte minst för att många kommer jämföra med telltales spel och ZombiU.

Medlem

The Walking of Skyltdockor!

Medlem

Tja jag vet inte jag, det ser väl inte optimalt ut just nu men med lite jobb tror jag säkert detta kan bli bra...Ser ju trotts allt mycket bättre ut än The War Z, villket jag köpte (och fick pengarna tillbaka)

Puttsa till det här ett halvår till Activision så kanske det kan bli en DayZ utmanare i slutändan

Medlem

Det här konceptet har så sjuuuuuuuuuuukt jävla mycket potential känns som att det är riktigt svårt att faila med det men ändå gör dom det ^^ visserligen så kanske det här är en väldigt tidig alpha som dom visar

ELF
Medlem

Videon såg ut som skräp. Om något spelföretag ändå kunde göra ett riktigt bra zombiespel istället för att det bara släpps rent skit.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

varför kan ingen göra ett triple A titel zombie lir istället för dessa snabba titlar bara för hoppa på hela zombie themat som legat i luften sedan DayZ vart poppis

Medlem

Oj, fick nästan känslan av dead island trailern!

Medlem

WTF! Grafiken ser ut som något från IOS

Medlem

Heh, nåt av det sämsta jag sett på länge. Att Activision vågar sätta sitt namn på det? Modigt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av Satakarnak:

WTF! Grafiken ser ut som något från IOS

Ja, det tyckte jag med. Kanske kan det tilltala den stora massan?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag är sjukt skeptisk för det här om jag ska vara helt ärlig. Det vore ju trevligt om det vore bra, men sen de först utannonserade det så har jag haft en känsla i magen som säger "det här kommer bli skit".

Vi får se helt enkelt. Men jag sätter förväntningarna lågt som fan.

123
Skriv svar