Att svära i Dead Space 3 ger fördelar

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Eisenhart73:

Jag kommer nå max level på 5 min då.

Undrar vad det blir för achievement...

En käftsmäll

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Känns ju fruktansvärt löjligt på alla sätt..

Fast det är ok om det är en scriptad sekvens där karaktärerna svär?


signatur

I drank what?

Medlem

Alltså, alla ni som klagar över svordomarna... sitter ni och klagar när folk svär i scriptade sekvenser eller på film? För om ni inte gör det är ni några jävla hycklare bara.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Alltså, alla ni som klagar över svordomarna... sitter ni och klagar när folk svär i scriptade sekvenser eller på film? För om ni inte gör det är ni några jävla hycklare bara.

Det är väl skillnad om att man ska sitta o svära för att man "måste". Till skillnad mot när man svär över ett förbannat jävla svårt f---spel.


signatur
Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Athaleos:

Känns ju fruktansvärt löjligt på alla sätt..

Fast det är ok om det är en scriptad sekvens där karaktärerna svär?

Jag klagar över hur löjligt det skulle kännas att sitta och svära in i en mick i ett spel som Dead Space. Jag har inget emot svordomar generellt, men för mig känns det bara omotiverat i det här sammanhanget.

Medlem
Skrivet av snoeppen:
Skrivet av Mirage:

Alltså, alla ni som klagar över svordomarna... sitter ni och klagar när folk svär i scriptade sekvenser eller på film? För om ni inte gör det är ni några jävla hycklare bara.

Det är väl skillnad om att man ska sitta o svära för att man "måste". Till skillnad mot när man svär över ett förbannat jävla svårt f---spel.

Du måste inte alls. "Spelar du Dead Space 3 via Xbox 360 och Kinect kan ett välriktat "fuck!", "shit!" eller någon annan svordom komma till nytta i vissa situationer." Vissa fördelar != måste.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Hoppas samma funktion implementeras i COD-spelen, det är lite väl tyst och städat på Xbox Live i mitt tycke...

12
Skriv svar