Rykte: Black Ops II-dlc släpps i januari

Robot
Rykte: Black Ops II-dlc släpps i januari

Tidsexklusivt för Xbox 360, fem nya kartor varav en zombievariant som kallas "Die Rise" och ett nytt vapen. Detta påstås Black Ops II:s första dlc-paket innehålla.

#call-of-duty-black-ops-ii, #activision


Rykte: Black Ops II-dlc släpps i januari

Yeej!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Fast det där är inte sant....
Först köpte man limited edition.
Sen var man tvungen och köpa premium för att låsa upp dlc.
Slutsatsen ?

EA suger -.-"

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Fast det där är inte sant....
Först köpte man limited edition.
Sen var man tvungen och köpa premium för att låsa upp dlc.
Slutsatsen ?

EA suger -.-"

Slutsatsen? Både Activision och EA är värdelösa, och vi borde alla sluta köpa deras skit.

Medlem
Skrivet av Zelzahim:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Fast det där är inte sant....
Först köpte man limited edition.
Sen var man tvungen och köpa premium för att låsa upp dlc.
Slutsatsen ?

EA suger -.-"

Slutsatsen? Både Activision och EA är värdelösa, och vi borde alla sluta köpa deras skit.

Aye, I´ll drink to that!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Fast det där är inte sant....
Först köpte man limited edition.
Sen var man tvungen och köpa premium för att låsa upp dlc.
Slutsatsen ?

EA suger -.-"

/sarkastisk

Vad jag egentligen menade var att BF fanboys klagade på att CoD hade mycket DLC. Sedan när det kommer ut skit många DLC till BF3 så blir alla tysta och hyllar BF3.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Kom igen, vi behöver väl inte vandra ned den sedvanliga "fy vad dumt med DLC:er", de existerar och det finns inte så mycket vi kan göra åt saken. God fortsättning på er!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kill455:

Sedan när det kommer ut skit många DLC till BF3 så blir alla tysta och hyllar BF3.

Jag hyllade dom från första början eftersom jag älskar spelet
Att de skulle släppa en massa DLC som kostade visst ju de flesta innan dess release - än så länge har de levererat bra dlc. Stor skillnad på dom jämfört med varandra och inte bara nya kartor.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kill455:

Sedan när det kommer ut skit många DLC till BF3 så blir alla tysta och hyllar BF3.

Jag hyllade dom från första början eftersom jag älskar spelet
Att de skulle släppa en massa DLC som kostade visst ju de flesta innan dess release - än så länge har de levererat bra dlc. Stor skillnad på dom jämfört med varandra och inte bara nya kartor.

Spelar du Call of Duty-spel själv och stör dig på detta eller gillar du bara att haka på hat-tåget?

Personligen spelar jag både Cod (på konsol) och BF3 (på PC). Jag gillar båda typer av dlc, Aftermath och Armored kill kan vara riktigt kul och häftigt ibland men vanilla och B2K är mina favoriter, de håller sig till den spelstil jag gillar, fokus på infanteristrider fast även fordon i något varierande grad.

Jämför man med dlc till Cod är det samma spelstil och gillar man cod så kommer man även gilla den nya dlc:n då det inte är något nytt på den fronten utan bara uppfriskande nya miljöer.

Stora förändringar kan vara kul ibland men om jag själv fick välja skulle jag vilja att dlc inte förändrar allt för mycket.

Inaktiv
Skrivet av kill455:

Kunde inte CoD var som BF3. Finns inga DLC på BF3. Man betalar för hela spelet och inga fler kostnader därefter.

Spelet bygger på 'kärnan' och sina DLCs, som i sin tur kan köpas direkt, bitvis eller inte alls.

Medlem
Skrivet av Samurai237:

Spelar du Call of Duty-spel själv och stör dig på detta eller gillar du bara att haka på hat-tåget?

Va? Var detta mot mig?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kill455:

Sedan när det kommer ut skit många DLC till BF3 så blir alla tysta och hyllar BF3.

Jag hyllade dom från första början eftersom jag älskar spelet
Att de skulle släppa en massa DLC som kostade visst ju de flesta innan dess release - än så länge har de levererat bra dlc. Stor skillnad på dom jämfört med varandra och inte bara nya kartor.

Vad har bf3 dlc? Nya fordon (finns inte på cod) , nya vapen (denna dlc kommer ha det), ny mapp(cod får flera nya + zombie mapp)


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

det finns bra dlc och så finns det dåliga dlc

Medlem
Skrivet av kill455:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kill455:

Sedan när det kommer ut skit många DLC till BF3 så blir alla tysta och hyllar BF3.

Jag hyllade dom från första början eftersom jag älskar spelet
Att de skulle släppa en massa DLC som kostade visst ju de flesta innan dess release - än så länge har de levererat bra dlc. Stor skillnad på dom jämfört med varandra och inte bara nya kartor.

Vad har bf3 dlc? Nya fordon (finns inte på cod) , nya vapen (denna dlc kommer ha det), ny mapp(cod får flera nya + zombie mapp)

Deras DLC var intressanta.
CQ gav de som ville ha ösiga cod aktiga banor deras tillfredställelse.
AK gav alla fordonsälskare rejäla kartor att slåss på där infanteri hade lite att tillföra.
AM gav riktigt välbalanserade kartor med de flesta sakerna på.
Visst ja, karkand gav BF2 fansen gamla klassiker.
Samtliga dlc har gett vapen och ska man vara uppriktig så behövs det nog inte så enormt många nya vapen i spelet iheller.

Kollar man COD så får man mycket riktigt nya vapen - men även när banorna är nya så faller det nästan alltid tillbaka på samma spelstil och utan större variation.

Jag avskyr definitivt inte cod - har förövrigt spelat CoD4 hela helgen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men grabbar, ni får Peacekeeper SMG som bonus!!!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

JAAA! Zombies! Så bra att det kommer lite zombie spel för det finns knappt några alls på dagens marknad!

Medlem
Medlem
Skrivet av baggso:

JAAA! Zombies! Så bra att det kommer lite zombie spel för det finns knappt några alls på dagens marknad!

..eller bilspel..eller fotbollsspel etc etc.
Själv är jag zombie fantast lika mycket som andra är fantaster av sport osv.
Så för min del passar det utmärkt. Ser även gärna fler ww2 spel nu när vi endå är inne på spel som folk gnäller på


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

dmn
Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kom igen, vi behöver väl inte vandra ned den sedvanliga "fy vad dumt med DLC:er", de existerar och det finns inte så mycket vi kan göra åt saken. God fortsättning på er!

Jo, vi kan låta bli att köpa dem. Om tillräckligt många skulle göra det så skulle de ändra sin affärsmodell.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av baggso:

JAAA! Zombies! Så bra att det kommer lite zombie spel för det finns knappt några alls på dagens marknad!

..eller bilspel..eller fotbollsspel etc etc.
Själv är jag zombie fantast lika mycket som andra är fantaster av sport osv.
Så för min del passar det utmärkt. Ser även gärna fler ww2 spel nu när vi endå är inne på spel som folk gnäller på

Finns väl bara FIFA & NHL som är vettiga men förstår vad du menar.. WW2 saknar jag massivt, hoppas på ett spel med frostbite 2 motorn med bf stil, ojoj en våt dröm... Haha

Medlem
Skrivet av baggso:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av baggso:

JAAA! Zombies! Så bra att det kommer lite zombie spel för det finns knappt några alls på dagens marknad!

..eller bilspel..eller fotbollsspel etc etc.
Själv är jag zombie fantast lika mycket som andra är fantaster av sport osv.
Så för min del passar det utmärkt. Ser även gärna fler ww2 spel nu när vi endå är inne på spel som folk gnäller på

Finns väl bara FIFA &amp; NHL som är vettiga men förstår vad du menar.. WW2 saknar jag massivt, hoppas på ett spel med frostbite 2 motorn med bf stil, ojoj en våt dröm... Haha

EXAKT vad jag också hade velat se! (eller med cryengine)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

de borde ha rabatt för de som äger spelet redan och vill uppgradera till premium...

1
Skriv svar