Gästkrönika – Gott nytt år?

Medlem
Gästkrönika – Gott nytt år?

Nja, inget som fick mig att höja ett ögonbryn direkt.. får hoppas det blir nått som överaskar och blir bättre än var mina förväntningar ligger just nu.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Eftet en liten besvikelse med hur Dice skötte problemen jag fick med BF3 så är jag numera lite reserverad på den fronten.

Väldigt bra krönika och många spel som ser ut att kunna fånga mitt intresse. Dock så är det bara ett spel som jag vill ha nu, är lika hypad inför detta mästerverk som alla var inför D3: Day Z Standalone:D


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Överseende med Paradox när de håller på med en uppföljare till sin största egenutvecklade spelserie? Nä du, här ska inte has något överseende.
Med andra ord är det nog inte så överraskande att jag ser mest fram emot Europa Universalis IV nästa år. Utav samtliga utkommande spel då, inte bara Svenska.

Medlem

Bara två saker på min önskelista inför nästa år. Company of Heroes 2 och GTA V.

Inaktiv

Ha, Battlefield.. fool me once(2142) shame on me, fool me twice (bf3) shame on you. Men att köpa BF4 när dem aldrig gör färdigt sina spel och de infekteras av fuskare 5min efter släpp. Nej tack. Samma gäller COD f.ö.

(insert random Dice-är-svenskar-vi-måste-skicka-pengar-till-EA citat här)

Medlem

Att du missade DayZ Standalone. Enda spelet jag ser fram emot!

Youtuber

DayZ SA & ArmA3 kommer bli det roligaste som släpps under 2013


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Inaktiv
ELF
Medlem

Ser fram emot Amnesia: A Machine For Pigs


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Det enda jag ser framemot nästa år är "Bioshock: Infinite" och "The Last Of Us".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

BF4, DayZ SA, ArmA3, GTA V, CoH 2 är några must buy för min del..

Skrivet av baggso:

BF4, DayZ SA, ArmA3, GTA V, CoH 2 är några must buy för min del..

Prosit!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det enda jag ser framemot nästa år är "Bioshock: Infinite" och "The Last Of Us".

Prosit!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det enda jag ser framemot nästa år är "Bioshock: Infinite" och "The Last Of Us".

Absolut dessa två jag ser mest fram emot också, kommer bli så jäkla bra

Medlem

Hotline Maimi skulle gärna få vara svårare!


signatur

Hej! jag är ny här.

Meh ..enda jag nog provar som jag vet om nu är nya Tomb Raider
Gta V till pc lär väll bli 2014


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Just Cause 3 med Co-op och mer levande städer?! pls!

Medlem

Vänta nu... Jag gick igenom artikeln två gånger, men lyckades inte hitta Total War: Rome II någonstans i texten. Har jag blivit blind, eller glömdes den lilla bagatellen bort bland alla FPS? :S


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Har inte folk förstått att artikeln handlar om det -svenska- spelåret?

Kanske därför ni saknar godbitar som Rome 2, GTA etc, artikeln handlar ju inte om dom

Medlem

Ska bli helt sjukt kul att spela Pay Day The Heist 2 från Starbreeze! Kan knappt vänta längre, kommer vi se ngt till E3???

Medlem
Skrivet av Lepr:

Har inte folk förstått att artikeln handlar om det -svenska- spelåret?

Kanske därför ni saknar godbitar som Rome 2, GTA etc, artikeln handlar ju inte om dom

Haha, sepåtusan. Det missade jag totalt Tack för den förklaringen, den gjorde allt begripligt!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

1
Skriv svar