Gameplay från Activisions Walking Dead-spel

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Osmakligt, speciellt med tanke att massa småttingar säkert kommer spela det här. Det ser ut som "mord" på vanligt folk, inte Zombies.

Inte så många ungar som tycker om spel där man smyger majoriteten av gångerna, detta ska ju tydligen vara så. Men man får väl se hur det blir mer av detta om man får se någon vettigare ingame video

Medlem

Det här ser faktiskt asbra ut, jag tror det blir roligt, längtar.

Medlem

Såg ut som ett skitspel

Medlem

2013(?) spel som har grafik från 2007..

ser otroligt linjärt och tråkigt ut.

nej tack, left 4 dead för action och telltale för inlevelse, och day z för open world känsla.

finns ej plats för detta spel

Inaktiv
Medlem

This game is just going to suck

Medlem

Det på 0.40 säger mer än 1000 ord...

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Såg Okej ut? Va i helvete har du inga krav på spelen alls?
Vad fan var det för jävla skitklipp de lagt ut?

Får han inte tycka som han vill eller? Jädra hackande... Jag håller med honom faktiskt, såg okej ut men man får vänta helt enkelt hur det kommer se ut sen. Förövrigt så tycker jag om att de inte kör med cellshading som Telltale gör... Tycker spelen ser larviga ut då om det ska vara tecknad stil. Det är min åsikt dock.

Medlem
Skrivet av Cybrus7:

Åh herregud vilken meningslös trailer. Hela 20sek går ju åt för att visa en snubbe som uppenbarligen pratar, man hör ju inte vad han säger direkt.

Måste vara den fulaste trailern jag sett på evigheter, alla kategorier.

Nu är det ju förvisso ingen trailer utan bara en gameplay video från en tidig version. Det är ju extremt uppenbart att det här inte är en trailer....

Sen är det ju det här den klassiska: hata activision tråden.

Medlem

Haha, vackert spel.

Medlem

ja jävlar trodde fan det skulle se bättre ut än det här. Måste ju vara någon läckt video för jag har svårt o tro att man släpper något som ser så ofärdigt ut.


signatur

God is dead

Medlem

Folk verkar sjukt taggade på att dömma ut spelet på grund av ett tidigt dåligt producerat videoklipp. Ta det lungt istället. Låt dom släppa något officiellt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Trodde Activision hade pengar till att anlita sig några bra utvecklare tanken på hur mycket CoD sålt under åren. De ser ju i alla fall inte ut att försöka göra något nytt eller intressant.

Men får väl se hur det ser ut närmre release. Dock tycker man ju att ett så stort företag som Activision borde va lite modigare och försöka göra något nytänkande och försöka föra utvecklingen av teknologi framåt istället för att stå still i 2007-talet.

Inaktiv
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Det här spelet påminner lite om ett förlöjligat Call of Duty = alltså billigare än billigt.

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av dotque:
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Såg Okej ut? Va i helvete har du inga krav på spelen alls?
Vad fan var det för jävla skitklipp de lagt ut?

Får han inte tycka som han vill eller? Jädra hackande... Jag håller med honom faktiskt, såg okej ut men man får vänta helt enkelt hur det kommer se ut sen. Förövrigt så tycker jag om att de inte kör med cellshading som Telltale gör... Tycker spelen ser larviga ut då om det ska vara tecknad stil. Det är min åsikt dock.

Klart som fan han får, precis som att jag får ifrågasätta hans tankar och min fråga kvarstår, har han/ni inga krav?
Det såg så tomt, stelt och tråkigt ut så det var inte klokt, men det är min åsikt dock.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nu är ju detta bara en första trailer, men är det bara jag som rent spontant tycker att det skulle varit trevligt med samma "tecknade" grafikstil som i Telltale Games äventyrsspel?

Nu handlar det ju inte bara om grafiken, men jag inbillar mig att den estetiken skulle kunna ha potential för en bra FPS-variant om den gjordes rätt...eller?

SE

Medlem

Ska jag bilda mig en uppfattning efter trailern så tror jag inte på det här. Såg ju ut som nån gammal half life mod fö fan..

Medlem

Måste dock medge att zombien i videoscreenshoten ser rätt så rolig ut

Medlem

Här på FZ får man inte klaga på spel i alphan/beta, men sålänge det är Activision får man göra det!

Ganska skämmigt att folk beter sig så här. Spelet är för fan inte ens ute


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

ni är medvetna om detta är läckt trailer va? ni som klagar är så korkade att jag inte finner ord.

Som att klaga på en prototyp på en bil som har 70% av arbetstiden kvar och någon fått händerna på infon(utanför) företaget och läckt bilder på den.

Hör ni hur ni låter?

Medlem

Jag vill inte ens ge spelet en chans med tanke på hur dålig TV-serien blev efter bara ett par avsnitt.


signatur

Xd

Medlem
Skrivet av kill455:

Här på FZ får man inte klaga på spel i alphan/beta, men sålänge det är Activision får man göra det!

Ganska skämmigt att folk beter sig så här. Spelet är för fan inte ens ute

Varför släppa en trailer om det inte ser bra ut? Rome 2 och Coh2 var båda i alpha när de släppte sina trailers och de spelen såg nästan ut att vara färdiga.

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av dotque:
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Såg Okej ut? Va i helvete har du inga krav på spelen alls?
Vad fan var det för jävla skitklipp de lagt ut?

Får han inte tycka som han vill eller? Jädra hackande... Jag håller med honom faktiskt, såg okej ut men man får vänta helt enkelt hur det kommer se ut sen. Förövrigt så tycker jag om att de inte kör med cellshading som Telltale gör... Tycker spelen ser larviga ut då om det ska vara tecknad stil. Det är min åsikt dock.

Cellshade pa telltale passar dock da det ar baserat pa den grafiska novellen och inte TV-serien medans det ar tvartom i det har fallet.

Medlem

Varför säger alla att det är en värdelös trailer när det inte ens är en trailer ..... !

Medlem
Skrivet av Cybrus7:

Åh herregud vilken meningslös trailer. Hela 20sek går ju åt för att visa en snubbe som uppenbarligen pratar, man hör ju inte vad han säger direkt.

Måste vara den fulaste trailern jag sett på evigheter, alla kategorier.

Det är inte en trailer .. svårt å läsa?

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av kill455:

Här på FZ får man inte klaga på spel i alphan/beta, men sålänge det är Activision får man göra det!

Ganska skämmigt att folk beter sig så här. Spelet är för fan inte ens ute

Varför släppa en trailer om det inte ser bra ut? Rome 2 och Coh2 var båda i alpha när de släppte sina trailers och de spelen såg nästan ut att vara färdiga.

Huh? Det är en leaked gameplay video.. ingen trailer alls


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Vilket jävla oljud.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Såg Okej ut? Va i helvete har du inga krav på spelen alls?
Vad fan var det för jävla skitklipp de lagt ut?

Jag har generellt mer krav på spelen än på klippen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

ser ju direkt att det är gjort för konsoler och eftersom att det är activiosn men den där grafiken behöver verkligen poleras, tråkigt nog med activision är att dom brukar släppa väldigt dåliga pc portar men återstår å se

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av HogisGuy:

Såg okeyy ut än sålänge. Ser fram emot att se mer

Såg Okej ut? Va i helvete har du inga krav på spelen alls?
Vad fan var det för jävla skitklipp de lagt ut?

Haha tack för ett gott skratt! Gott nytt!

123
Skriv svar