Remedy har stora planer inför det nya året

Robot
Remedy har stora planer inför det nya året

Tar Alan Wake steget in i nästa generation under 2013?

#remedy-entertainment, #alan-wake, #max-payne


Medlem
Remedy har stora planer inför det nya året

Kom tillbak och gör Max Payne!
Allt är förlåtet!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Såg rubriken.. trodde det var lan på G i solnahallen igen


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Jag vet inte vad jag hade förväntat mig från Alan Wake - men jag hade hoppats på mer än vad det verkligen var åtminstone.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Alan Wake 2 utvecklas för pc för att sedan portas till nästa generations konsoller?

Medlem

Mmmmm... Alan Wake.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ett max payne vore inte fel från remedy igen ;P De kan låna Euphoria så blir det perfekt!

Medlem

Gillade storyn i Alan Wake, men gameplaymässigt ?
Nea, rätt b faktiskt.
Spelade endast för storyn och tog mig igenom det väldigt repetativa spelet tillslut.

Inaktiv
Inaktiv

Alan Wake var på många vis en besvikelse (troligen för att det genomgått så många designförändringar, från open box till linjärt och av spelets kapiteluppdelning att döma så var det troligen tänkt någon gång under utvecklingen att släppa det i episodformat). Det jag dock verkligen gillade med spelet var Alan som karaktär. Lappade armbågar, ultrasnobbig och egenkär, himlandes med ögonen så fort någon känner igen honom och bäst av allt - typ 75 % av alla manuskript man hittar handlar om hur bra Alan är i jämförelse med andra! Genialt underhållande!

1
Skriv svar