Försenad filmjulklapp - högre upplösning!

Robot
Försenad filmjulklapp - högre upplösning!

Njut av speltrailers i 720 i Sveriges största spelfilmsektion.

#heavy-rain, #aliens-colonial-marines, #dead-space-3


Medlem
Försenad filmjulklapp - högre upplösning!

FINALLY! Och looooking good! (Y)


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Trodde att det var 720p det var och att det var 1080p vi efterfrågade. Bra gjort ändå!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

Wihoooo Wihoooo Smeagol is happy!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Gollum Gollum!

Medlem

Måste erkänna att jag starkt ogillat er spelare förut, och om jag tittade på någon trailer som såg intressant ut så stoppade jag oftast några sekunder in och sökte upp samma klipp på youtube istället... där var det inte stora pixlar ala bitrate 10 i hela bilden till och från iaf.

Hoppas det blir bättre nu!

dmn
Medlem

720p är ju verkligen så 2013.

Medlem
Inaktiv

Ja, faktiskt på tiden.. 720p är bra, men borde ha införts för länge sedan enligt mitt tycke!

Skägg.
10 Chambers

Jomenvisst, klaga på ni! Bara tredje januari och redan på Tomtens stygging-lista.


signatur
Medlem

2013 är året då 4k upplösning på skärmar kommer att slå på stort. Så det är väll dags att gå över till 2160p ?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jomenvisst, klaga på ni! Bara tredje januari och redan på Tomtens stygging-lista.

Wohoo, vi är i framtiden!


signatur

Korvspad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bMess:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jomenvisst, klaga på ni! Bara tredje januari och redan på Tomtens stygging-lista.

Wohoo, vi är i framtiden!


signatur
Medlem

vad var det "högupplösta" innan då? Oo

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av gorman:

vad var det "högupplösta" innan då? Oo

956 brett om jag inte missminner mig, som passade ramen på sajten.


signatur
Medlem
Skrivet av Lasrod:

2013 är året då 4k upplösning på skärmar kommer att slå på stort. Så det är väll dags att gå över till 2160p ?

Med tanke på att de flesta trailers fortfarande levereras i 720p så är det nog ganska långt kvar tills de upplösningarna blir "viable" för vanliga konsumenter ändå


signatur

Videomupp

Medlem

720 Duger gött för mig...go FZ


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Världen förbereder sig för 4K, och under allt ståhej så spänner FZ sina svenska muskler och går upp till 720p Vi är inte landet lagom utan anledning

Medlem

applåder!!
väntat på detta ett ganska bra tag nu då man ser att youtube har det men inte fz


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Inaktiv

Spelfilmsektion? Är inte det ett fruktansvärt fel ord i detta fallet? Då en spelfilm är en film baserad på ett manus? Eller ni kanske sitter inne på massor med såna filmer också? ;).

Medlem

Är den snabbare då? Jag har aldrig velat använda den då det alltid varit låg upplösning och samtidigt extremt slö om man jämför med Youtube där det laddas så mycket snabbare även med högre upplösning.

Medlem

Härligt med 720! bra!

Medlem

Fruktansvärt långsam och klumpig filmsida. Fortsätter nog att gå till andra siter för trailers...i 1080p.

Medlem

Ett förslag till FZ är att ni skapar ett Youtube konto och lägger upp allt i 1080 p. Sen bäddar ni in alla filmer på FZ siten istället, och slopar er egen spelare. Nu vet jag inte hur det fungerar med rättigheter att lägga upp materiel etc men jag antar att ni har någon form av tillstånd att lägga upp på er egen site, borde inte vara svårare att få tillstånd att lägga upp på en youtube kanal.


signatur

cags

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bMess:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jomenvisst, klaga på ni! Bara tredje januari och redan på Tomtens stygging-lista.

Wohoo, vi är i framtiden!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

1080p borde finnas på denna sida, men 720p duger. Cags91 har ett bra förslag.

1
Skriv svar