Elite nära Kickstarter-målet

Robot
Elite nära Kickstarter-målet

Drygt 60 timmar återstår av Kickstarter-kampanjen. Vill du se ett Elite för 2010-talet gör du rätt i att öppna plånboken.

#nyhetstips, #elite-dangerous


Elite nära Kickstarter-målet

Jag hoppas verkligen att dom klarar det då detta spelet ser väldigt intressant ut.

Medlem
Medlem

Låter riktigt riktigt lovande - tyvärr stöder jag inte projektet själv eftersom jag redan har 4-5 projekt jag stöder. Man kan inte stöda allt ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag stödjer detta projekt. Hoppas dom kommer i mål. Jag har fortfarande varma minnen av det första Elite spelet på C64an.

Medlem

Finns det något liknande spel?
så att någon som inte har ett humm vad detta är för något kan jämföra med eller se likheter

Medlem

Liknande spel skulle väl kunna vara Privateer eller Eve-Online i viss mån.

Medlem
Skrivet av baggso:

Finns det något liknande spel?
så att någon som inte har ett humm vad detta är för något kan jämföra med eller se likheter

X-serien är väl rätt nära.


signatur
Medlem

Beskåda en liten bit spelhistoria. Nostalgi för många av oss.

http://www.youtube.com/watch?v=AuvbZpH1QuE

Medlem
Medlem
Skrivet av Grimster:

Beskåda en liten bit spelhistoria. Nostalgi för många av oss.

http://www.youtube.com/watch?v=AuvbZpH1QuE

Jag spelade faktiskt det på c64 bara för ett par dagar sedan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Underbart bra spel. Även om det intrycket färgas av dom nostalgiska känslorna för det spelet så var det ruskigt bra när det begav sig.

Medlem

Många timmar Elite och Elite 2: Frontier blev det på Amigan. Hoppas dem lyckas med att knopa ihop en 4:e del.

Medlem

Jag blev allt lite ledsen när det stod att de skulle ha samma sorts styrning som i Elite 2: Frontier men jag hoppas allt att de når målet i alla fall


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

0.0, sponsrat! "shut up and take my money"

Medlem

Äntligen! Fick till slut tummen ur och blev den sista (!) som donerade £20. Se nu till att donera ni också så att de når målet!

Medlem
Skrivet av Parzec:

Jag blev allt lite ledsen när det stod att de skulle ha samma sorts styrning som i Elite 2: Frontier men jag hoppas allt att de når målet i alla fall

Själv gillade jag styrningen i Elite 2 och första spelet verkar vara för mycket arkad för min smak.

OT:
För de som inte spelat tidigare spel kan jag rekommendera framför allt GLFrontier men Elite spelen är inga lätta spel, här får man helt fria händer att göra vad tusan man vill. Spelet går i stort sett ut på att få Elite status men det är inte målet utan vägen dit som gör det till ett roligt spel. I mitt tycke har inget spel slagit Elite 2, Elite 3 var en rejäl besvikelse mycket tack vare alla buggar.

Medlem

Vad menar ni med 2010-talet? Utspelar sig spelet då eller har jag missförstått något här?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av kill455:

Vad menar ni med 2010-talet? Utspelar sig spelet då eller har jag missförstått något här?

http://sv.wikipedia.org/wiki/2010-talet

Vad de menar är helt enkelt en modern version av Elite.

Medlem

Pledge!


signatur

"All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain

Medlem

Pledge £60, känner mig givmild så här års

Inaktiv

Jag tänker inte bidra med något då jag redan spenderat $500 på spel som "kanske" inte kommer.

Däremot hoppas jag att dem lyckats... det kommer säkerligen folk och vill modda det och där ser jag stor potential.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

HELT VÄRDELÖST. HOPPAS ATT DE INTE NÅR DET INSAMLADE MÅLET.

KAN INTE KICKSTARTER BARA DÖ UT! ÄR SÅ LESS PÅ DET EVIGA TJATET OM KICKSTARTER HIT OCH DIT! VEM FAN BRYR SIG!

Medlem
Skrivet av MR CAPS:

HELT VÄRDELÖST. HOPPAS ATT DE INTE NÅR DET INSAMLADE MÅLET.

KAN INTE KICKSTARTER BARA DÖ UT! ÄR SÅ LESS PÅ DET EVIGA TJATET OM KICKSTARTER HIT OCH DIT! VEM FAN BRYR SIG!

Haha, jag bryr mig och tror Kickstarter kommer innebära att dagens utgivare får tänka om rejält eller gå under.

Medlem
Skrivet av MR CAPS:

HELT VÄRDELÖST. HOPPAS ATT DE INTE NÅR DET INSAMLADE MÅLET.

KAN INTE KICKSTARTER BARA DÖ UT! ÄR SÅ LESS PÅ DET EVIGA TJATET OM KICKSTARTER HIT OCH DIT! VEM FAN BRYR SIG!

Troll detected, LOL... Varför skriver du ens sånt i den här tråden? Snacka om fel målgrupp...

Medlem
Medlem
Skrivet av Nemo:

Fortfarande är det inte 100% säkert men jag skulle bli väldigt förvånad om inte detta spel blev en realitet. Det är när det återstår 24 timmar som det inte längre går att minska den totala summan under kravet för finansiering.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Fortfarande är det inte 100% säkert men jag skulle bli väldigt förvånad om inte detta spel blev en realitet. Det är när det återstår 24 timmar som det inte längre går att minska den totala summan under kravet för finansiering.

Jo, det har du rätt i. Men det fortsätter att öka och ser riktigt trevligt ut just nu.

Kanske är det bland annat Mac-spelarna som ser till att det ökar, med tanke på Mac-versionen vid stretch goal på 1.4 M.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Underbart! Det här spelet kommer tillsammans med Star Citizen att väcka upp den sovande rymdjätten


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skoj att de nått målet!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar