Black ops 2 fryser

Medlem
Black ops 2 fryser

Jag fick min ps3 version av black ops 2 i jul klapp när jag var i norge, nu när jag äntligen kom hem och fick testa det så fryser det hela tiden :S kan inte äns komma in i en match....ibland fryser det till och med äns innan jag har kommit till main menu, jag har längtat så himla mycket att få spela detta spel så händer detta, så himla frustrerande :/

Inaktiv

Tror att allt Black Ops 2 behöver är lite värme och kärlek.

Nej, men är det enbart när du ska spela Black Ops 2 som det fryser? För det låter troligtvis som om din ps3a börjar bli lite trött.

Medlem

Någonting som man kan göra om ens ps3:a börjar frysa är att dammsuga lite försiktigt i fläktarna och sedan att se till att det finns gott om mellanrum mellan ps3:an och väggen så att luften från fläktarna kan flöda bra.

Medlem
Skrivet av fall:

Tror att allt Black Ops 2 behöver är lite värme och kärlek.

Nej, men är det enbart när du ska spela Black Ops 2 som det fryser? För det låter troligtvis som om din ps3a börjar bli lite trött.

Skrivet av laddarn:

Någonting som man kan göra om ens ps3:a börjar frysa är att dammsuga lite försiktigt i fläktarna och sedan att se till att det finns gott om mellanrum mellan ps3:an och väggen så att luften från fläktarna kan flöda bra.

tror det inte är nå fel med ps3et, den är ganska ny och jag kan spela alla andra av mina spel utan att det fryser fast. men jag kan ju alltid testa dammsuga den.

EDIT: Sökte lite på google och läste att det är många som har samma problem just med ps3 versionen.

Inaktiv

Då lär dom släppa en hotfix väldigt snart om det är flera som lider av det. Spelen är relativt nytt så det bör inte vara några problem. Hoppas dom fixar det fort åt dig, känns lite surt att ha längtat efter att lira och sen går det inte.

Jag hade förbeställt Black Ops 2 men fick det inte på release dagen >.< Så jag åkte iväg och köpte en extra kopia av det.

1
Skriv svar