Samkönad kärlek i The Old Republic-expansionen

Robot
Samkönad kärlek i The Old Republic-expansionen

Rise of the Hutt Cartel låter dig bli lite betuttad i samkönade NPC:s lite överallt, och vice versa.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Samkönad kärlek i The Old Republic-expansionen

Tog sin tid, har försökt hålla mig ifrån att spela på en kvinnlig förrens detta kom in ^^

Medlem

Har ju gått förr? Min gubbe flörtar och kysser sina companions som satan,


signatur

The spiders won,t find us here.

Skrivet av SkullJoke:

Har ju gått förr? Min gubbe flörtar och kysser sina companions som satan,

Homosexuella upplevelser finns inte än.

Medlem

Ohhh StarWars ahhhwww näää bara old republic *snark*

Medlem
Skrivet av Qvisten:

Ohhh StarWars ahhhwww näää bara old republic *snark*

Vad är det för fel på det? 130kr för fem nya levlar , bästa erbjudandet jag har sett på länge.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Qvisten:

Ohhh StarWars ahhhwww näää bara old republic *snark*

Vad är det för fel på det? 130kr för fem nya levlar , bästa erbjudandet jag har sett på länge.

hehe so true.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Qvisten:

Ohhh StarWars ahhhwww näää bara old republic *snark*

Vad är det för fel på det? 130kr för fem nya levlar , bästa erbjudandet jag har sett på länge.

76 om du har en subscription.

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Qvisten:

Ohhh StarWars ahhhwww näää bara old republic *snark*

Vad är det för fel på det? 130kr för fem nya levlar , bästa erbjudandet jag har sett på länge.

76 om du har en subscription.

Vilket kostar 90kr så det blir lite dyrare

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Qvisten:

Ohhh StarWars ahhhwww näää bara old republic *snark*

Vad är det för fel på det? 130kr för fem nya levlar , bästa erbjudandet jag har sett på länge.

76 om du har en subscription.

Vilket kostar 90kr så det blir lite dyrare

Jo men man har ju Subscription för att man gillar och spela och har man subscription så vill man nog ha expansionen vilket gör att man får det lite billigare än vad F2P spelarna får det ^^

Medlem

Here we go again!

Medlem

Orka. Fortfarande as tråkigt spel Var lite trevligt första dagarna sen nääääää tack

Medlem

Inget "fy fan vad töntigt PK"-snack, tack! Det är ett rollspel och det handlar bara om valmöjligheter, du får tafsa på precis vem du vill. Vart ju världens liv om detta i Mass Effect.

"Jag är inte homofob, det bara stör det mig som fan att folk har möjligheten att ha sex med någon av samma kön, även om det inte på något sätt påverkar mig"


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Korvfest med Chewbaccas... waaaat?

Inaktiv

Two jedis crossing light-sabers!

Medlem

Känns som det kommer lite för sent. Skadan är redan gjord sedan läääänge.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Känns som det kommer lite för sent. Skadan är redan gjord sedan läääänge.

Vilken skada?

Föressten, du menar alltså att man bara skall ge upp, bara för att det inte gick exakt som man hade tänkt sig från start?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skojar du? SWTOR är en av de största flopparna i spelhistorien

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Skojar du? SWTOR är en av de största flopparna i spelhistorien

Jag är fullt medveten om att det inte blev som de hade tänkt, eller rättare sagt som folk hade förväntat sig.

Jag menade bara att när du säger "skadan är redan skedd", vad exakt syftar du på då? Det låter som om det var ett bra spel från start, men att dom sedan har sabbat det, vilket inte är fallet. Det som dom har gjort sedan start har bara varit till det bättre.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hm... Tjaaa, varför inte? Anledningen till att jag slutade var att jag mer eller mindre blev klar med allt content jag var intresserad av och endgame kändes rätt fattigt, inte för att jag inte gillade spelet. En helt ny planet, fem levlar och fortsatt storyline? Dags att damma av smugglaren tror jag

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag menade bara att när du säger "skadan är redan skedd", vad exakt syftar du på då?

Det jag menar är att Bioware's inkompetens och arrogans förstörde spelet innan det ens var släppt, expansionen kommer därför inte att göra någonting eftersom spelets och utvecklarnas dåliga rykte är etablerat.

Medlem

Helt jävla rätt! Fan på tiden det här, har suktat efter det enda sedan spelet släpptes, då jag avskyr att spela manliga karaktärer och de kvinnliga kompanjonerna i många fall är mycket mer tilltalande. Blir att installera om det såfort nya expansionen kommer verkar det som!

Medlem

Ptja, bryr mig inte så mycket om det är möjligt att tafsa på samkönade i spelet men tyvärr är SW:ToR ett av världens största fails när det kommer till mmorpgs.... Tror jag skickade in över 10 a4-sidor med tips och råd under alpha/beta, fick ett enda svar "Thank you for your advice and the fact you loved our game." , när jag skrev flertalet gånger att det var en av de sämsta spel jag provat, särskilt på livslängd och interaktion (man springer gatlopp mellan "planeter" och städer, allt är typ låst eller stängt)

Medlem

SWTOR = våra tiders Daikatana


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Äntligen får min bounty hunter få smaka på Nekos håriga bäver.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar